جزئیات دستگیری یک نفوذی در شهرداری تهران جزئیات دستگیری یک نفوذی در شهرداری تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات دستگیری یک نفوذی در شهرداری تهران

جزئیات دستگیری یک نفوذی در شهرداری تهران

تابناک: خبر دستگیری «فردی که با استفاده از سادگی شهرداری و جعل عنوان و تقلید صدای مقامات امنیتی در دفتر شهردار جدید نفوذ کرده و به باجگیری و کلاشی از مدیران ارشد شهرداری و اعضای شورای شهر می‌پرداخت.» در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد. البته رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران ادعای بازداشت فردی در دفتر شهردار تهران را تکذیب کرده است.

مسئولان اطلاع رسانی شهرداری تهران، با رد ادعای مطرح شده در توئیتی مبنی بر بازداشت فردی که با جعل عنوان و صدای مقامات امنیتی در دفتر شهردار جدید نفوذ کرده و به باجگیری و کلاشی از مدیران ارشد شهرداری و اعضای شورای شهر می‌پرداخت، عنوان کرده است که «چنین فردی در دفتر شهردار وجود نداشته و کسی از دفتر شهردار بازداشت نشده است.»

البته در توضیحی که شهرداری تهران پیرامون این مساله داشته، تاکید شده است که «در این زمینه بزودی اطلاع رسانی می‌شود.» همین موکول شدن ارائه اطلاعات پیرامون این مساله نشان می‌دهد که موضوع احتمالا جدی است و خالی از واقعیت نیست. بر همین اساس خبرنگار اطلاعاتی پیرامون موضوع کسب کرده است که در این گزارش به آن اشاره می‌شود.

از قرار معلوم فردی با جعل عناوین امنیتی و با ادعای ارتباط با نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی در شهرداری تهران نفوذ کرده بوده است و البته توانسته ارتباطات گسترده‌ای با معاونان، مدیران ارشد، شهرداران مناطق و حتی برخی اعضای شورای شهر برقرار کند.

فرد مذکور گویا طی ارتباطاتی که با افراد یاد شده گرفته است، توانسته با ادعای ارتباط با نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی دست به باجگیری، اخاذی و کلاشی زده و تلاش کرده که امتیازات خاصی را دریافت کند که البته پس از مدتی از فعالیت این فرد، مرکز حراست شهرداری تهران به موضوع پی برده و این شخص را مورد تعقیب و بررسی قرار می‌دهد.

حتما بخوانید:  بهروز وثوقی، آلن دلون را کُشت و پشیمان شد

پس از اثبات برخی اقدامات خلاف و تلاش برای انتساب به نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و تحت فشار قراردادن برخی مدیران عالی شهرداری از این ناحیه و باجگیری از آنان، حراست شهرداری تهران فرد مورد نظر را با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط بازداشت کرده و تحویل نهاد‌های مسئول تحویل داده است.

نکته قابل تامل اینجاست که چرا باید مدیران عالی شهرداری، اعم از معاونان، مدیران کل و شهرداران مناطق و همچنین برخی از اعضای شورای شهر که گفته می‌شود توسط فرد دستگیر شده مورد باجگیری و اخاذی قرار گرفته اند، باید بواسطه ادعای یک فرد مبنی بر ارتباط با نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی، تن به درخواست‌های خلاف قانون بدهند؟

اینکه مدیران ما چرا باید حتی در صورت صحت ادعای یک فرد «باج» بدهند و مورد اخاذی قرار بگیرند؛ موضوعی است که نیاز به تامل و بررسی جدی دارد. چه اتفاقی باید باعث شود که یک مدیر بواسطه ادعای یک نفر مبنی بر ارتباط با نهاد‌های خاص، به افراد اینچنینی باج بدهد؟ به نظر می‌رسد باید در کنار فرد بازداشت شده؛ مدیرانی که حاضر شده اند به چنین فردی «باج» بدهند نیز احضار شوند.

باید بررسی دقیقی صورت بگیرد و مشخص شود که آیا اقدام خلاف قانونی از سوی مدیران شهرداری که مورد اخاذی از سوی فرد دستگیر شده قرار گرفته اند؛ صورت گرفته است که این افراد حاضر شده اند، صرفا بواسطه طرح ادعای ارتباط با نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی به یک نفر باج بدهند یا خیر؟

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *