جزئیات طرح بازگشایی مشاغل متوسط و کم‌خطر جزئیات طرح بازگشایی مشاغل متوسط و کم‌خطر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات طرح بازگشایی مشاغل متوسط و کم‌خطر

جزئیات طرح بازگشایی مشاغل متوسط و کم‌خطر

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: از ۲۳ فروردین استان‌های کشور کسب و کار‌ها را می‌توانند شروع کنند، اما کسب و کار‌های پرریسک تا آخر فروردین تعطیل می‌مانند تا بعد برایش فکری کنیم.

ستاد ملی مبارزه با کرونا صبح یکشنبه به ریاست رئیس‌جمهور در ساختمان حافظیه سعدآباد تشکیل جلسه داد.

دستور روحانی برای آغاز مشاغلِ متوسط و کم‌خطر

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: در مبارزه با کرونا هیچ اختلافی میان قوای سه گانه، نیروهای مسلح و در کل ارکان نظام وجود ندارد؛ رهبری نیز همواره حمایت کردند.

وی اظهار کرد: از ۲۳ فروردین استان‌های کشور کسب و کارها را می توانند شروع کنند، اما کسب و کارهای پرریسک تا آخر فروردین تعطیل می‌مانند تا بعد برایش فکری کنیم؛ اما کسب و کارهای کم ریسک و فعالیت های اقتصادی که پرریسک نیست از ۲۳ فروردین کار خود را با رعایت پروتکل‌ها شروع کنند و حتما نظارت اصناف هم بر آن انجام شود که البته نظارت اصلی بر عهده وزارت بهداشت است و اگر لازم شد نیروی بسیج هم کمک کند که این نظارت انجام شود.

رییس جمهور بیان کرد: اما برای استان تهران این فعالیت از ۳۰ فروردین آغاز می‌شود و باز هم با مراعات پروتکل‌های بهداشتی و انجام نظارت است. در صداوسیما هم برای مردم توضیح داده می‌شود که هر کسی باید چه اصولی را رعایت کند. هم صاحب مغازه و هم مشتریان تا وظایف روشن باشد و اصول بهداشتی مورد نظر رعایت شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کنایه‌های رئیسی به روحانی در مراسم تنفیذ

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *