جزئیات مرگ مشکوک نخبه شیرازی در آلمان جزئیات مرگ مشکوک نخبه شیرازی در آلمان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات مرگ مشکوک نخبه شیرازی در آلمان

جزئیات مرگ مشکوک نخبه شیرازی در آلمان

خبرگزاری ایسنا: دکتر حمید کاظمی رودبالی، دانشجوی دوره دکترا که بنا به ادعای خانواده‌ی اوبه طرز مشکوکی در آلمان فوت کرده است، در شیراز تشییع و به خاک سپرده شد.

جسد مرحوم حمید کاظمی رودبالی، جوان ۳۰ ساله ایرانی که در دوره دکترای رشته چگال مغز و اعصاب در دانشگاه “اسنابروک” کشور آلمان مشغول به تحصیل بود، با پیگیری خانواده و دوستانش، توسط پلیس در خانه‌اش کشف شده است.

جزئیات مرگ مشکوک نخبه شیرازی در آلمان

کشف جسد این دانشمند جوان ایرانی که خانواده‌اش ساکن شهر جدید صدرا در شهرستان شیراز هستند، بعد از آن انجام شد که او به مدت ۲ روز تماس‌های خانواده را بی پاسخ گذاشت.

برادر حمید کاظمی گفت: روزی که برادرم دیگر به تلفنش پاسخ ندهد، با خواهرم تلفنی گفت و گوی کوتاهی داشته و قرار بوده ساعتی بعد با یکدیگر مکالمه داشته باشند.

احمد کاظمی رودبالی با بیان اینکه جسد برادرش به شیراز انتقال داده شده است، گفت: برادرم استاد دانشگاه بود و ١۴٠ دانشجو داشت.او خوش برخورد بود و تمام وقت خود را به پژوهش کرده بود و با هیچ کسی اختلافی نداشت.

او افزود: پیش از مهاجرت به آلمان مدتی در استانبول ترکیه ساکن بود. مقالاتی نوشته بود که انگلیس و آمریکا آنها را تایید کرده بودند.

احمد کاظمی ادامه داد: شکایت مان را تقدیم دادگاه شیراز کرده‌ایم. سفارت هم اعلام کرده که مرگ مشکوک است. پزشکی قانونی تهران هم کالبد شکافی کرده اما هنوز نتیجه را اعلام نکرده است.

او خاطرنشان کرد: برادرم در آخرین تماس تصویری با خواهرم گفته بود که شام می‌خورم و مجددا تماس می‌گیرم اما تا دو روز بعد خبری از او نشد و به واسطه دوستانش متوجه شدیم که فوت کرده است.

حتما بخوانید:  برترین‌ها پلاس؛ کی‌روش، سگ‌گردانی، قلی‌خانی

کاظمی گفت: پلیس آلمان درب خانه‌ای که برادرم در آنجا ساکن بوده را پلمب کرده و منتظر اقدام ما از طریق سفارت آلمان در ایران هستند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *