جزئیات وقوع انفجار در غرب استان تهران جزئیات وقوع انفجار در غرب استان تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات وقوع انفجار در غرب استان تهران

جزئیات وقوع انفجار در غرب استان تهران

برترین‌ها: در حالی بامداد امروز برخی کاربران فضای مجازی از شنیده شدن صدای انفجار در غرب استان تهران و منطقه شهرقدس خبر داده بودند که استانداری تهران ضمن ارائه توضیحات، شایعات پیرامون این حادثه را تکذیب کرد.

هیچ مشکل امنیتی وجود نداشته است

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران درباره صدای انفجار در غرب استان تهران درباره شنیده شدن صدای انفجار در غرب استان تهران و مناطق گرمدره و شهر قدس در نیمه شب گذشته گفت: موضوع خاص امنیتی در این مناطق نبوده است. وی ادامه داد: وضعیت در این مناطق کاملا عادی است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران درباره قطعی برق در این منطقه گفت: یکی از ترانس ها از مدار خارج شده و باعث قطعی برق شده بود که بعد از نیم ساعت مشکل برطرف و برق مجددا وصل می شود.

نماینده مجلس: انفجاری در شهرقدس رخ نداده

ماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس یازدهم تاکید کرد که شب گذشته هیچ گونه انفجاری در این منطقه رخ نداده و فقط به سبب فعالیت اداره برق قطعی برق در شهرستان قدس داشته‌ایم.

دلیل قطعی برقِ شب گذشته شهر قدس

میثم جعفرزاده؛ مدیر کل دفتر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: قطعی گذرای برق شب گذشته در شهر قدس مربوط به مانور بهره‌برداری بوده که باتوجه به تعدد بالای مانورهای بهره‌برداری در شبکه برق ، امکان این موضوع وجود دارد. در حال حاضر نیز شبکه در شرایط کاملا نرمال در حال بهره برداری است.

خبرگزاری فارس هم با اعزام خبرنگارانش به شهریار و شهر قدس در دو گفت و گو با رهگذران خیابانی شایعه وقوع انفجار در غرب تهران را که از حوالی ساعت ۲ شب در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد را تکذیب کرد.

حتما بخوانید:  احمدی‌نژاد و یاران همچنان در سودای خرداد ۱۴۰۰

همچنین مشخص شده عکس ادعایی درباره این انفجارها هم برای پلایشگاهی در سرزمین‌های اشغالی قدس است.

تکذیب انفجار غرب تهران از زبان مردم

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *