جزایری: نیازی نیست مسئولی را به گاری ببندید جزایری: نیازی نیست مسئولی را به گاری ببندید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزایری: نیازی نیست مسئولی را به گاری ببندید

جزایری: نیازی نیست مسئولی را به گاری ببندید

خبر فوری: آیت‌الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان به اظهارات اخیر پناهیان درباره مشکلات این استان پاسخ داد.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای حل مشکلات استان خوزستان، از پناهیان خواست تا قبل از اظهارنظرهای انتقادی، تحقیق کند.

آیت الله جزایری: قضاوت صحیحی درباره عملکرد استاندار خوزستان نشد

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان در واکنش به اظهارات اخیر حجت الاسلام پناهیان نسبت به عملکرد مدیریت ارشد این استان با بیان اینکه چنین قضاوتی درباره استاندار خوزستان صحیح نبود گفت:در خصوص تلاش صورت گرفته در استان خوزستان باید بررسی‌ دقیقی صورت می‌گرفت.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری با تاکید بر اینکه برای آقای پناهیان احترام ویژه‌ای قائل هستم، اظهارداشت: وی از جمله واعظانی است که منبر بسیار خوبی دارد و در زمینه‌های دینی صاحب نظر است ولی در عین حال ممکن است همه ما در بیانمان زیاده روی و یا مبالغه کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با این وجود باید توجه داشت که ما به عنوان روحانی بعضا مطالبی بر زبان جاری می‌کنیم که قطعا با بیانات و سخنان افرادعادی جامعه متفاوت است.زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان در توصیه‌ای به واعظان و سخنرانان دینی گفت: وقتی قرار است در مورد فردی که حضور ندارد صحبت شود، باید پیش از آن در مورد صحت و سقم شنیده‌ها تحقیق و بررسی کرد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه در واقع نیازی به بیان این جمله که باید استاندار را به گاری بست نبود، گفت: استاندار خوزستان پیگیری متعددی را در پایتخت برای تامین بودجه و منابع مالی مورد نیاز اجرای طرح آبرسانی به غیزانیه انجام داده است.

حتما بخوانید:  نامه سیاسیون به مقامات درباره مذاکره با آمریکا

وی ادامه‌داد: عمده این پیگیری‌ها برای اجرای فاز سوم این پروژه در بنیاد مستضعفان و به منظور تامین منابع مالی طرح بوده و از نزدیک نیز شاهد تداوم این تلاش‌ها و پیگیری‌ها بوده‌ام.

زعم حوزه‌های علمیه استان خوزستان تصریح‌کرد: در یکی از سفرها که به ملاقات فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (مجری فاز سوم پروژه آبرسانی به غیزانیه) رفته بودم، استاندار خوزستان نیز برای پیگیری اجرای این پروژه در ستاد مرکزی این قرارگاه حضور داشت.

آیت الله موسوی جزایری با تاکید بر اینکه اگر قرار است قضاوتی در خصوص عملکرد استاندار خوزستان صورت بگیرد باید منصفانه باشد، گفت: بر همین اساس نباید اظهارات و رفتارها به شکلی باشد که همه تقصیر را به گردن یک فرد انداخت تا چهره قهرمانانه‌ای به خود بگیریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان‌کرد: با وجود اینکه مشکلات و کمبودهای متعددی در زمینه منابع مالی وجود دارد پروژه آبرسانی به غیزانیه رو به اتمام است و به‌همین دلیل اگر قصد اظهار نظر در این خصوص را داریم، قطعا پیش از هر قضاوتی در مورد اینکه آیا استاندار خوزستان به وظایف خود عمل کرده یا خیر باید تحقیق ‌کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *