جشن بزرگ روزنامه‌ها؛ خدا هم ایتالیایی است جشن بزرگ روزنامه‌ها؛ خدا هم ایتالیایی است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جشن بزرگ روزنامه‌ها؛ خدا هم ایتالیایی است

جشن بزرگ روزنامه‌ها؛ خدا هم ایتالیایی است

ورزش سه: پس از پیروزی ایتالیا برابر اسپانیا در ضربات پنالتی و صعود به فینال یورو ۲۰۲۰، روزنامه های ایتالیایی به تمجید و ستایش روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، پرداختند و حتی یک روزنامه تیتر زد: “خدا ایتالیایی است!”

آتزوری که حالا با هدایت روبرتو مانچینی رکورد خود را به ۳۳ بازی بدون شکست افزایش داده است، در طول ۹۰ دقیقه به تساوی ۱-۱ برابر اسپانیا دست یافت و بعد از دو وقت اضافه بدون گل، در ضربات پنالتی موفق به شکست لاروخا شد.

جشن بزرگ روزنامه‌های ایتالیا؛ خدا هم ایتالیایی است

گل دقیقه ۶۰ فدریکو کیه‌زا را آلوارو موراتا که بازی را روی نیمکت شروع کرده بود در دقیقه ۸۰ جبران کرد تا مهاجم مغموم اسپانیایی که روزهای سختی را در یورو پشت سر گذاشته و به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود، در یک لحظه تبدیل به قهرمان اسپانیا شود.

جشن بزرگ روزنامه‌های ایتالیا؛ خدا هم ایتالیایی است

اما موراتا خیلی زود از قهرمان ملی بار دیگر تبدیل به چهره ای منفور شد و در یک پلک بر هم زدن در سقوطی آزاد از اوج به حضیض رسید. پنالتی موراتا را دوناروما، دروازه بان ایتالیا، گرفت تا با گل شدن پنالتی جورجینیو امضای موراتا پای حکم حذف اسپانیا از یورو ۲۰۲۰ بنشیند.

جشن بزرگ روزنامه‌های ایتالیا؛ خدا هم ایتالیایی است

کوریره دلو اسپورت عکس صفحه نخست خود را به شادی بازیکنان ایتالیایی پس از پنالتی جورجینو اختصاص داده و در حالی که رسیدن آتزوری به فینال را با شادی زایدالوصف و غیرقابل کنترلی جشن گرفته اند، تیتر زده: “خدا ایتالیایی است”.

این روزنامه به شدت از عملکرد سرنوشت ساز دوناروما و جورجینیو، قهرمانان ایتالیا، در پیروزی برابر اسپانیا تمجید کرده است.

حتما بخوانید:  وعده سخنگوی دولت: مرغ ارزان می‌شود

جشن بزرگ روزنامه‌های ایتالیا؛ خدا هم ایتالیایی است

گاتزتا دلو اسپورت نیز عکس صفحه نخست خود را به شادی بازیکنان ایتالیایی و پیراهن اسپیناتزولا بر تن اینسینیه اختصاص داده است. به نظر می رسد که این روزنامه با تیتر خود قصد تمسخر تیم ملی اسپانیا را داشته است. گاتزتا دلو اسپورت تیتر زده FIESTA که به اسپانیایی یعنی جشن و ادعا کرده که آنها پس از پیروزی در نیمه نهایی یک “جشن” در پیش دارند.

جشن بزرگ روزنامه‌های ایتالیا؛ خدا هم ایتالیایی است

توتو اسپورت نیز بازیکنان آتزوری را شیران ایتالیا خوانده و با این تیتر از قهرمانان این تیم تمجید کرده است.

جشن بزرگ روزنامه‌های ایتالیا؛ خدا هم ایتالیایی است

در اسپانیا اما بر خلاف جشن و سرور ایتالیایی ها، صفحه نخست روزنامه ها حال و هوایی غمگین و عزادار دارد. آاس از یک جمله معروف ایتالیایی در صفحه نخست خود استفاده کرده و درست در کنار عکسی از موراتا در حال زدن ضربه پنالتی که دوناروما مهار می کند، تیتر زده “گندش بزنن”.

موندو دیپورتیوو نیز در صفحه نخست خود عکسی از موراتا که پنالتی را از دست می دهد چاپ کرده و تیتر زده: “تمام شد”. البته این روزنامه ادعا کرده که اسپانیا در بازی برابر ایتالیا تیم برتر بود اما بدشانسی آورد.

جشن بزرگ روزنامه‌های ایتالیا؛ خدا هم ایتالیایی است

مارکا مسیری متفاوت نسبت به دو روزنامه دیگر اسپانیایی در پیش گرفته و صفحه نخست خود را به عکسی از لوییز انریکه و اونای سیمون، سرمربی و دروازه بان اسپانیا، اختصاص داده است که پس از پایان مسابقه دست در گردن یکدیگر دارند. مارکا تیتر زده: “با افتخار”.

مارکا نیز ادعا کرده که شاگردان لوییز انریکه بازی بهتری از ایتالیا ارائه دادند اما ضربات پنالتی به آتزوری لبخند زد. مارکا نوشته که “لاروخا با سربلندی به خانه بر می گردد.”

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *