جنجال جدید پنالتی انگلیس؛ دو توپ در زمین جنجال جدید پنالتی انگلیس؛ دو توپ در زمین | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جنجال جدید پنالتی انگلیس؛ دو توپ در زمین

جنجال جدید پنالتی انگلیس؛ دو توپ در زمین

ورزش سه: سه شیرها با پیروزی در مسابقه شب گذشته برابر دانمارک به عنوان رقیب تیم ملی ایتالیا در مسابقه فینال که یکشنبه شب برگزار خواهد شد، لقب گرفتند. با این حال پنالتی اعلام شده برای تیم ملی انگلیس در وقت‌های اضافه که منجر به گل برتری آن ها شد، جنجال زیادی را در پی داشته است.

در واقع به نظر می رسید که در صحنه اعلام پنالتی رحیم استرلینگ به وضوح شبیه‌سازی کرده است اما داور و حتی VAR نیز چنین چیزی را تشخیص ندادند تا پنالتی برای تیم ساوتگیت اعلام شود‌.

با این حال شبیه سازی رحیم استرلینگ تنها دلیل اشتباه بودن این اعلام پنالتی نبوده است. در واقع پیش از اینکه استرلینگ وارد محوطه جریمه دانمارک شود و پس از آن روی او خطای پنالتی اعلام شود، یک توپ دیگر نیز در زمین مسابقه وجود داشته است و بر اساس قوانین باید داور مسابقه بازی را متوقف می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد.

جنجال جدید پنالتی انگلیس؛ دو توپ در زمین

با این حال هر طور که بود VAR از هر دوی این صحنه ها یعنی شبیه سازی رحیم استرلینگ و وجود یک توپ دیگر در زمین مسابقه چشم پوشی کرد تا پنالتی برای انگلیس اعلام شود و هری کین آن را در دو مرحله تبدیل به گل کند چرا که کسپر اشمایکل ضربه او را مهار کرد اما ستاره خط حمله انگلیس در ریباند گلزنی کرد.جنجال جدید پنالتی انگلیس؛ دو توپ در زمین

جنجال جدید پنالتی انگلیس؛ دو توپ در زمین

جنجال جدید پنالتی انگلیس؛ دو توپ در زمین

جنجال جدید پنالتی انگلیس؛ دو توپ در زمین

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آقای مجری، نرخ تورم را با سطل ماست ثابت کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *