جنجال فایل صوتی غیراخلاقی کنعانی‌زادگان جنجال فایل صوتی غیراخلاقی کنعانی‌زادگان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جنجال فایل صوتی غیراخلاقی کنعانی‌زادگان

جنجال فایل صوتی غیراخلاقی کنعانی‌زادگان

تابناک: از روز گذشته در فضای مجازی چند وویس از محمد حسین کنعانی زادگان میان کاربران دست به دست می شود. محتوای وویس ها صحبت مدافع تیم ملی با یک خانم ایرانی در قطر است.

ماجرای فایل صوتی جنجالی کنعانی‌زادگان

رفتار محمد حسین کنعانی زادگان در صورت وقوع و صحت ادعا، به هیچ وجه جای دفاع ندارد. از محتوای وویس مشخص است که زمان آن به حضور تیم ملی ایران در قطر برای بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه در ۲۵ آبان برمی گردد، یعنی حدود ۴۲ روز پیش برمی گردد یا به بازی ایران و کره جنوبی که ۷۶ روز قبل در تهران برگزار شد. اینکه بازیکن تیم ملی پیش از بازی حساس مقدماتی جام جهانی به دنبال بی اخلاقی باشد، کاملا محکوم است و باید در خصوص او برخورد انضباطی صورت بگیرد اما سوال این است که واقعا چرا بعد از ۷۶ روز یا ۴۲ روز درست در روزهایی که این پسر به تیم منتخب سال آسیا راه یافته، باید این فایل های صوتی منتشر شود؟ اگر این وویس ها ساختگی نباشد، محمدحسین کنعانی زادگان به عنوان یک ملی پوش نه شان و شخصیت تیم ملی را حفظ کرده و نه آبرو و حیثیت خودش را و قطعا باید تاوان این بد اخلاقی را بدهد اما با کسانی که به قصد خراب کردن او، این وویس ها را منتشر کردند چه باید کرد؟

اتفاقی که برای رامین رضاییان افتاد را به یاد بیاورید. این اتفاق تقریبا از همین جنس بود. ماجرای رامین رضاییان با شخصی که اصلا آبرو برایش مهم نبود و به دنبال معروفیت بود، باعث دعوت نشدن این بازیکن به تیم ملی شد و رضاییان کماکان جایی در تیم ملی ندارد. این درست که یک ملی پوش باید از خودش مراقبت کند تا در چنین تله هایی گرفتار نشود اما باور کنید نام چنین حرکاتی افشاگری نیست. بیشتر پاپوش درست کردن و بی اخلاقی است.

حتما بخوانید:  همخوانیِ زیبا و متفاوت شیر زنان ایرانی

در وویسی که از بازیکن تیم ملی منتشر شده پی می بریم که اتوبوس تیم ملی تبدیل به مکان شده است! آخر مگر می شود آش انقدر شور؟! واقعا شان تیم ملی این است؟ سرپرست تیم ملی کجاست؟ بزرگ تر تیم کیست؟

چه کسی مسئول حفظ شان و شخصیت تیم ملی ایران است؟ چه کسی باید بازیکنان تیم ملی را در این آشفته بازار اینستاگرام کنترل کند؟ چرا دیسیپلینی نمی بینیم؟

متاسفانه یک حقیقت تلخ را نمی شود نادیده گرفت، با شرایطی که فوتبال کشورمان دارد، باز هم شاهد اتفاقات مشابه خواهیم بود!

در همین رابطه شایعه جدیدی مطرح و ادعا شده که پای «پرستو»‌ها به فوتبال و در سطح بالاتر به تیم ملی کشیده شده و چند نفری با قصد و غرض قبلی به بازیکنان تیم ملی نزدیک شده و با جمع آوری مدرک از آنها، سعی در تخریب چهره ملی پوشان دارد. البته این مورد فرضیه است و تایید نشده، ولی اینکه مدافع مطرح تیم ملی در شرایطی که باید در قرنطینه باشد به فکر شکستن قرنطینه به غیرقابل باورترین شکل آن است و از اتوبوس تیم ملی جهت امیال شخصی اش استفاده کند، داستانی بغرنجی است که می‌تواند منجر به خط خوردن این بازیکن از تیم ملی شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *