جنجال لغو سخنرانی لاریجانی در کرج جنجال لغو سخنرانی لاریجانی در کرج | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جنجال لغو سخنرانی لاریجانی در کرج

جنجال لغو سخنرانی لاریجانی در کرج

خبرگزاری ایرنا: دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که علی لاریجانی پس از شنیدن سخنان امام جمعه کرج، سخنرانی خود در این شهر در روز ۲۲ بهمن را لغو کرده است.

در اطلاعیه دفتر رییس مجلس شورای اسلامی آمده است:

در پی حواشی به وجود آمده درباره سخنران مراسم ۲۲ بهمن کرج و در راستای حفظ وحدت، سخنرانی علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این روز در کرج لغو شد.

در اطلاعیه دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: آنگونه که در رسانه ها آمده امام جمعه محترم کرج در خطبه های روز گذشته فرمودند: «گویا انتخاب سخنران روز ۲۲ بهمن در کرج از طرف مرکز بوده است، عده ای به این انتخاب اعتراض دارند. هفته آینده راجع به این موضوع بحث می کنیم که وظیفه ما چه خواهد بود. یک هفته ای به دوستان وقت می دهیم ببینیم تدبیری می اندیشند یا خیر.»

این اطلاعیه می افزاید: رئیس مجلس براساس اصرار جناب آقای لطفی قائم مقام محترم آیت الله جنتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سخنرانی روز ۲۲ بهمن را پذیرفتند و تصور این بود که با آقای امام جمعه هماهنگی شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: آقای لاریجانی وقتی مطالب ایشان را شنید سخنرانی خود را لغو کرد و گفت: مسئله در حدی نیست که ایشان به شورای هماهنگی مرکز اولتیماتوم یک هفته ای بدهند.

این اطلاعیه می افزاید: امروز کشور به وحدت نیاز دارد و مخصوصاً راهپیمایی ۲۲ بهمن بایستی مظهر وفاق در کشور باشد و آقای امام جمعه خودشان سخنرانی کنند یا هر کسی که مطلوبشان هست، دعوت کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  زهرا رهنورد به ملاقات فرزندانش رفت

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *