جهانپور، تبریزیان را جاهل و خرافاتی خواند جهانپور، تبریزیان را جاهل و خرافاتی خواند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جهانپور، تبریزیان را جاهل و خرافاتی خواند

جهانپور، تبریزیان را جاهل و خرافاتی خواند

خبرگزاری فارس: کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به تلاش های برخی افراد مبنی بر واکسن گریزی در لباس روحانیت گفت: مواضع جاهلانه و خرافی این فرد به افکار عمومی آسیب رسانده و مدت هاست به وجهه روحانیت و حوزه های علمیه آسیب جدی زده است.

وی افزود: متاسفانه او و برخی اطرافیانش که علنا بر خلاف قانون دخالت غیر مجاز در امر درمان دارند به رغم پیگیری های حقوقی همچنان به رفتارهای ضدقانونی و خلاف جریان سلامت عمومی جامعه ادامه می دهند.

واکنش وزارت بهداشت به اظهارات ضد واکسن

جهانپور تاکید کرد: اگر چه عده دیگر با ژست روشنفکری و به نحو دیگری بی واهمه در مورد واکسیناسیون کووید ۱۹ هراس ایجاد کردند اما نباید در لباس روحانیت و به نام مراکز علمی مانند حوزه های علمیه این رفتارها انجام شود.

جهانپور ادامه داد: این روی ماجرا مشخصا و از آنجا که سلامت از حقوق عامه است و رفتار این فرد و اطرافیانش مشخصا علیه سلامت عمومی و حقوق عامه است قاعدتا فارغ از پیگیری های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی مدعی العموم و دادستانی ویژه روحانیت از جنبه دفاع از حقوق عامه می توانند موضوع را پیگیری کنند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: در ابتدای این ماجرا، نیاز به طرح شکایت از سوی وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی و هر نهاد عمومی دیگر نیست.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پوشش زنده هفته آخر لیگ برتر فوتبال

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *