جهانگیری: فساد به برخی از مسئولان بالایی رسیده جهانگیری: فساد به برخی از مسئولان بالایی رسیده | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جهانگیری: فساد به برخی از مسئولان بالایی رسیده

جهانگیری: فساد به برخی از مسئولان بالایی رسیده

خبرگزاری ایسنا: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به معضل فساد به عنوان یکی از دغدغه‌های عمومی کشور، اظهار کرد: متاسفانه فساد به برخی از مسئولان بالایی کشور رسیده است و در دوره ای که می‌شد و باید جلوی فساد را می‌گرفتند، نگرفتند و برخی مسئولین کشور را به فساد آلوده کردند.

وی با تاکید بر اینکه راه مبارزه با فساد این بود که بدون تبعیض و فارغ از وابستگی‌های جناحی برخورد می‌شد، خاطر نشان کرد: اگر با فساد و مسئولینی که دامن جمهوری اسلامی را به فساد آلوده کردند به موقع برخورد می‌شد، امروز مبارزه با فساد به دغدغه عمومی ملت تبدیل نشده بود.

جهانگیری با اشاره با برخی اظهارات در فضای رسانه‌ای کشور درباره لزوم مبارزه با فساد در کشور، گفت: بسیاری از کسانی که امروز مدعی و طلبکار شده‌اند، زمانی که به دوره مسوولیت‌های آنها نگاه می‌کنیم، مشاهده می‌کنیم که بیشترین فسادها در آن دوران‌ها اتفاق افتاده است.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: امروز نیز راه مبارزه با فساد این است که با فساد، بدون هیچ خط قرمز و تبعیضی در قوای سه گانه و در همه جا مبارزه شود.

وی همچنین با اشاره به برخی سوء استفاده‌ها از سیاست‌های ارزی اتخاذ شده از سوی دولت، اظهار کرد:ممکن است هر سیاستی که دولت در پیش می گیرد، در آن رانتی وجود داشته باشد. علت آن نیز نقش پر رنگ دولت در اقتصاد است. بنابراین مهم این است کاری کنیم که این رانت در جهت منافع عموم مردم توزیع شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری ادامه داد: گاهی نیز ممکن است در جریان اتخاذ تصمیم‌هایی، رانتی از یک گروه به گروه دیگری منتقل شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  حمله تند و نوبرانه مهناز افشار به روحانی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *