جهرمی: با رفع فیلتر توئیتر موافقم جهرمی: با رفع فیلتر توئیتر موافقم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جهرمی: با رفع فیلتر توئیتر موافقم

جهرمی: با رفع فیلتر توئیتر موافقم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم تجلیل از مقام شهید سردار سلیمانی به خبرنگار ایرنا گفت: «با رفع فیلتر توییتر برای این که کاربران بتوانند نظرات خود را در مورد مسائل اخیر در این فضا منتشر کنند، موافقم».

مراسم بزرگداشت «شهید حاج قاسم سلیمانی» در حسینیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. پس از این مراسم وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال ایرنا که در شرایط فعلی، بسیاری معتقد به رفع فیلتر توییتر هستند تا کاربران ایرانی بتوانند در فضای مجازی، نظرات خود را در تقابل با اقدامات مجازی طرف غربی، حمایت از محور مقاومت و دفاع از مدافعان حریم امنیت به ویژه سردار شهید سلیمانی ارائه دهند، گفت: من موافق رفع فیلتر توییتر هستم.

وی در خصوص اینکه رفع فیلتر چقدر امکان‌پذیر است افزود: در این خصوص دادستانی کل کشور باید درخواست هشت عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه را در دستور کار قرار دهد. اما ما موافق هستیم. »

در این مراسم پس از تلاوتی چند از آیات قرآن، حاج‌ حسین سازور برای شهادت سپهبد سلیمانی روضه خواند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پخش ۵۰ فیلم از تلویزیون در تعطیلات

درباره ی مدیر سایت

یک دیدگاه

  1. و من هنوز در شگفتم که چرا برای برخی همین الان هم ف ی ل ت ر نیست! هر زمان که در هر خبری می خوانم که فلان مقام کشوری یا لشکری در ت و ی ی ت ی اعلام کرده به این می اندیشم که یا آنها ابزارهایی دارند که ما نداریم و یا فراموش کرده اند که اگر مخاطب آنها مردم است که باید همگی ف ی ل ت ر شکن داشته باشند برای دسترسی به این ابزرارهایی که آن هم مدتهاست برایش مجازاتهایی در نظر گرفته اند و همچنان یادم می آید که چرا غیر از خودم کس دیگری نمی بینم این چنین به قوانین و مقررات وضع شده در کشور توجه کند و احترام بگذارد؟!!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *