جواد ابطحی: روحانی می‌خواهد با ترامپ دیدار کند جواد ابطحی: روحانی می‌خواهد با ترامپ دیدار کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جواد ابطحی: روحانی می‌خواهد با ترامپ دیدار کند

جواد ابطحی: روحانی می‌خواهد با ترامپ دیدار کند

ایسنا: نماینده مردم خمینی شهر در جلسه نوبت عصر امروز مجلس تذکراتی را خطاب به رئیس جمهور مطرح کرد.

سیدمحمد جواد ابطحی در تذکر شفاهی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: کاغذ را گران کردند تا کسی سمت کتاب نرود، چادر را گران کردند تا کسی سمت حجاب نرود، مسکن را گران کردند تا کسی سمت ازدواج نرود.

جواد ابطحی: روحانی می‌خواهد با ترامپ ملاقات کند

وی افزود: آقای روحانی، مسائل اصلی مملکت اینها است؛ نه دیدار با ترامپ. امیدوارم که از ناموس ما که فرمودند قدرت دفاعی کشور در توان موشکی است، کوتاه نیایید.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمزمه‌هایی شنیده شده است که متاسفانه آقای روحانی در نیویورک می‌خواهند ملاقات کنند که از شنیدن این خبر بسیار تعجب کردم و امیدوارم صحت نداشته باشد.

وی در خصوص خرید گندم هم گفت:‌ الان ما نیاز به خرید گندم داریم، اگر این چند میلیارد دلاری که برای خرید گندم از خارج کنار گذاشتیم به کشاورزها می‌دادیم آیا آنها این گندم را به دولت تحویل نمی‌دادند؟

ابطحی در خصوص تعیین وزیر جدید آموزش و پرورش هم خاطرنشان کرد: حق التدریس‌ها و نهضت سوادآموزی قانون شد و گفتند آیین‌نامه آن در کمیسیون اجتماعی هم تصویب کردیم و به هیات دولت رفته است ولی حال معلوم است که در کمیسیون اجتماعی تصویب نشده و وزیر جدید می‌خواهد بیاید؛ وزیری که آشنایی کافی با آموزش و پرورش هم ندارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تریلر جدید و هیجان انگیز از The Batman

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *