جوانفکر: چرا «مشایی» را در زندان نگه داشته‌اند؟! جوانفکر: چرا «مشایی» را در زندان نگه داشته‌اند؟! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جوانفکر: چرا «مشایی» را در زندان نگه داشته‌اند؟!

جوانفکر: چرا «مشایی» را در زندان نگه داشته‌اند؟!

اعتماد آنلاین: علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد درباره وضعیت اسفندیار رحیم‌مشایی می‌گوید که هنوز به او تفهیم اتهام نشده است.

بخشی از اظهارات مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد را در ادامه می خوانید:

* آقای اسفندیار رحیم مشایی از ۲۶ اسفند ماه گذشته در بازداشت به سر می‌برد و از آنجا که به ایشان دسترسی نداریم، نمی‌توانیم در باره وضعیتی که در آن به سر می برد، اظهارنظر کنیم.

* اتهامی که به آقای مشایی تفهیم شده، این است که ایشان حکم صادره در دستگاه قضایی، علیه آقای بقایی را در برابر سفارت انگلیس آتش زده و این کار نیز، اقدام علیه امنیت ملی تلقی شده است. با فرض محال که اقدام ایشان مصداق مجرمانه داشته باشد، بازپرس باید آقای مشایی را پس از تفهیم اتهام، آزاد می‌کرد و پرونده مربوطه را به دادگاه می‌فرستاد. معلوم نیست که به کدام دلیل قانونی ایشان را قریب سه ماه است در زندان نگه داشته‌اند. البته شنیده ام که اتهامات جدیدی را هم در دوره زندان به ایشان نسبت داده‌اند اما آقای مشایی در رویکردی منطقی و قانونی، از پاسخگویی به آنها اجتناب کرده است.

* در پاسخ به سوال (اتهامات جدیدی که گفته می‌شود به او نسبت داده شده چه مواردی را در بر می‌گیرد؟): من در جریان جزئیات این مسائل نیستم و باید با وکیل ایشان صحبت کنید.

* وکلای آقای مشایی، نسبت به اتهامات و رفتارهای صورت گرفته علیه موکل خود، به دستگاه قضایی اعتراض کرده‌اند.

* در پاسخ به سوال (او تا به حال ملاقاتی با خانواده داشته است؟):معمولا به افرادی که به صورت موقت بازداشت شده‌اند، اجازه ملاقات با خانواده داده نمی‌شود و آقای مشایی هم از این امر مستثنی نبوده‌اند اما گاها اجازه داده‌اند تا با خانواده خود تماس تلفنی بگیرند.

حتما بخوانید:  جدل آشنا، یامین پور و رسایی بر سر سیف

*آقای مشایی با احمدی‌نژاد هیچ تماسی نداشته‌اند و فقط با خانواده خود تماس داشته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *