حاجی‌زاده: ترامپ، تابوتِ سربازانش را سفارش دهد حاجی‌زاده: ترامپ، تابوتِ سربازانش را سفارش دهد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حاجی‌زاده: ترامپ، تابوتِ سربازانش را سفارش دهد

حاجی‌زاده: ترامپ، تابوتِ سربازانش را سفارش دهد

ایسنا: سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت ، اظهار داشت: ما اگر کل پایگاه‌های آمریکایی را بزنیم و حتی اگر ترامپ و وزیر دفاعش را هم بکشیم، اینها هیچکدام خون بهای حاج قاسم نیست.

وی یادآورشد: خون بهای حاج قاسم ازاله(از بین بردن) آمریکا از کل منطقه است ، باید شر آنها را از همه منطقه کم کنیم و منطقه را از ,وجود نحس آنها خلاص کنیم؛ این اتفاق حتما رخ خواهد داد.

حاجی‌زاده: ترامپ، تابوت برای سربازانش سفارش دهد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: همانطور که حججی ها یکی نبودند، سلیمانی‌ها هم یکی نیستند، ترامپ یک سربازی فراری جنگ ویتنام است، او نمی‌تواند ملت ایران که ۳۰۰ هزار شهید داده را تهدید اینگونه کند. او کیست که ما را تهدید کند؟! او باید تعداد زیادی تابوت برای سربازانش سفارش بدهد و سپس ما را تهدید کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نظامیان آمریکا این را می فهمند که نباید ما را تهدید کنند، گفت: آنها شروع کننده می توانند باشند و این طبیعی است، هر کسی می‌تواند این کبریت را بکشد، اما پایان دهنده این جنگ ما هستیم و ضرر کننده آمریکایی ها هستند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  روحانی: رای دادگاه لاهه، پیروزی بزرگی برای ماست

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *