حجم باورنکردنی برف در مناطقی از کشور حجم باورنکردنی برف در مناطقی از کشور | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حجم باورنکردنی برف در مناطقی از کشور

حجم باورنکردنی برف در مناطقی از کشور

برترین‌ها: بارش برف در برخی مناطق کشور که از شب گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در این مناطق به یک الی شش متر هم رسیده است.

سرمای زیر صفر در اکثر نقاط کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز سه‌شنبه در اغلب مناطق کشور کاهش دما و وزش باد شدید خواهیم داشت؛ امروز در ۲۲ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

حجم باورنکردنی برف در مناطقی از کشور

روز دوشنبه در شهرهای گیلان، آذربایجان غربی، غرب زنجان و شرق کردستان و همچنین ارتفاعات استان‌های قزوین، تهران، البرز و سمنان بارش برف بین ۱۰ تا ۱۱۰ سانتی‌متر (در ارتفاعات) خواهیم داشت. از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مجدداً روند افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت.

پلیس راه: وضعیت راه‌ها نامناسب است/ شمال نروید

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مسافران خواست تا به دلیل بارش یک متری برف و برودت تا ۲۵ درجه زیر صفر، از مسافرت در تعطیلات هفته جاری به استان های شمالی خودداری کنند.

معاون سازمان راهداری اظهار داشت: به مسافران توصیه می‌کنیم به دلیل این بارش سنگین اگر قصد سفر در تعطیلات هفته جاری را دارند، با باک پُر و زنجیر چرخ به سفر بروند؛ چون احتمال قیچی کردن جاده توسط کامیون‌ها بسیار زیاد است که در پی آن، چند ساعت راه بندان برای خودروهای پشت سر ایجاد می‌شود؛ جابه جایی کامیون‌هایی که جاده را قیچی می‌کنند، بسیار سخت‌تر از خودروهای سواری است و خودروهای پشت سر می‌بایست ساعت‌ها روشن باشند تا بخاری آنها کار کند.

ارتفاع برف در جاده مهاباد – بوکان به بیش از ۶ متر رسید

حتما بخوانید:  استفاده عجیب از برق در برخی سفارتخانه‌ها

 رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد(آذربایجان غربی): گفت: ارتفاع برف در گردنه «قره‌بلاغ» محور مهاباد – بوکان که به بیش از ۶ متر رسیده است، موجب بسته شدن این محور برای سومین روز متوالی شد. شدت کولاک در این محور به حدی است که چند دستگاه خودرو و ماشین‌آلات سنگین راهداری این شهرستان از جمله ۲ دستگاه لودر و گریدر در زیر برف مدفون شدند.

حجم باورنکردنی برف در مناطقی از کشور

بارش برف در مناطق کوهستانی گیلان به یک متر رسید

بارش برف در مناطق کوهستانی استان گیلان که از شب گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در این مناطق به یک متر رسیده است.

حجم باورنکردنی برف در مناطقی از کشور

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *