حذف باران کوثری از قسمت اول برنامه فرزاد فرزین حذف باران کوثری از قسمت اول برنامه فرزاد فرزین | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حذف باران کوثری از قسمت اول برنامه فرزاد فرزین

حذف باران کوثری از قسمت اول برنامه فرزاد فرزین

خبرگزاری صبا:  برنامه «منو بشناس» با اجرای فرزاد فرزین که قرار بود از دیروز چهارم فروردین‌ماه برای پخش از پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ آماده شود، با اعلام همراه اول به دلیل مشکلات فنی پخش نشد.

در قسمت اول این برنامه قرار بود باران کوثری، آرمان درویش و محمدرضا غفاری مهمان فرزاد فرزین شوند ولی به نظر می‌رسد به دلیل حواشی پیش آمده برای باران کوثری در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر، این قسمت حذف شده است.

حذف باران کوثری از قسمت اول برنامه فرزاد فرزین

حال خبر جدید مبنی بر حضور نرگس محمدی، علی اوجی و رضا یزدانی در قسمت اول «منو بشناس» است که بر صحت مطلب فوق اثر بیشتری می‌گذارد.

همچنین قرار بود قطعه «منو بشناس» که با هم‌خوانی ۴۰ خواننده تهیه شده است، روز اول این برنامه رونمایی شود که در پی پخش نشدن برنامه، امروز پنجم فروردین‌ماه توسط سازمان اوج در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

«منو بشناس» اولین تجربه فرزاد فرزین در حوزه اجرا است که در قسمت اول خود با حواشی مواجه شد و تنها اجرای گروه رستاک در این میان پابرجا مانده است. باید دید در آینده سرنوشت این برنامه چه خواهد شد.

قسمت اول این برنامه فردا ششم فروردین‌ماه ساعت ۹ شب با اجرای گروه رستاک، میزبانی فرزاد فرزین، حضور علی اوجی، نرگس محمدی و رضا یزدانی، به کارگردانی رضا مهران‌فر از روبیکا و آیگپ تماشایی می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دولت تصمیمی برای قطع یارانه‌ها ندارد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *