حضور عوامل کلیپ «مزاحمت خیابانی» در دادسرا حضور عوامل کلیپ «مزاحمت خیابانی» در دادسرا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حضور عوامل کلیپ «مزاحمت خیابانی» در دادسرا

حضور عوامل کلیپ «مزاحمت خیابانی» در دادسرا

خبرگزاری ایسنا: جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: موضوع «احضار» تهیه کنندگان کلیپ یک دختر مشهدی در پارک ملت صحت ندارد و صرفا جهت بررسی ابعاد موضوع «دعوت» شده‌اند.

مهدی حقدادی بیان کرد: پس از نشر فیلم و واکنش‌هایی که در پی داشت، موضوع در دستور کار بررسی دادستانی قرار گرفت و تهیه‌کنندگان ویدئو صبح امروز دعوت شدند.

حضور عاملان کلیپ «مزاحمت خیابانی» در دادسرا

وی افزود: هیچ ارتباطی بین تولیدکنندگان این محتوا و شبکه‌های معاند وجود نداشته و حتی تیم تولیدکننده کلیپ، از قبل و در گذشته صفحه برخی از معاندین را هم بلاک کرده بودند که آن افراد جزو فالوورهای صفحه‌شان نباشند.

حقدادی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته عنوان کرد: قصد این افراد صرفا بیان یک معضل اجتماعی بوده است و هیچ سوءنیتی هم نداشته‌اند.

جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: درخصوص معرفی و بیان معضلات فرهنگی و اجتماعی هم نیاز به یکسری راهنمایی و هدایت‌هایی داشتند که با هماهنگی دستگاه‌های دیگر، به نهادهای متولی امر فرهنگی معرفی شدند تا در هنگام تهیه کلیپ‌ها، راهنمایی‌های لازم را کسب کنند.

گفتنی است؛ روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی از آزار کلامی و مزاحمت خیابانی دختری در اطراف پارک ملت مشهد منتشر شده بود که واکنش‌ها و حاشیه‌های زیادی را در پی داشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  باد، نقابِ زرد گوگرد را از آسمان تهران زدود

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *