حمایت ابتکار از اقدام فرماندار شهرقدس در آبان ۹۸ حمایت ابتکار از اقدام فرماندار شهرقدس در آبان ۹۸ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمایت ابتکار از اقدام فرماندار شهرقدس در آبان ۹۸

حمایت ابتکار از اقدام فرماندار شهرقدس در آبان ۹۸

وب سایت جماران با معصومه ابتکار، معاون روحانی گفتگو کرده که وی در بخشی از این مصاحبه به سوالی درباره حواشی دستور فرماندار شهرقدس برای برخود با معترضان حوادث آبان پاسخ داده است.

حمایت ابتکار از اقدام فرماندار شهر قدس در آیان ۹۸

به ماجرای سال ۹۸ اشاره کردید. یک مورد خیلی جنجالی شد که فرماندار شهر قدس دستور شلیک داده بود. شما آن موقع این موضوع را بررسی کردید؟

جنجال آفرینی ها، جمله و موقعیت را از واقعیت خارج می کنند. اولا من قبل از آن بازدید کرده و این خانم را دیده بودم. زن بسیار توانمند و با شخصیتی بود. در آن ماجرا عده ای مردم معترض و یک عده محدودی افراد مسلح تروریست بودند که به اسلحه خانه و مرکز دفاع شهری حمله کرده بودند. فرمانداری مرکز دفاع شهری و فرماندار مسئول امنیت میلیون ها نفر است. سلاح های آن منطقه داشت دست تروریست ها می افتاد. ایشان باید می خندید و مصالحه می کرد؟!

بحث آنجا این بود که من باید از حریم و امنیت مردم دفاع کنم. اصلا جملات ایشان چیزهای دیگری بود. کاملا از آن چهارچوب در آورده بودند و انگار که ایشان گفته بود من دستور تیراندازی به معترضان و مردم را داده ام. هیچ وقت، هیچ کسی چنین مطلبی نمی گوید. شما باید ببینید در چه شرایط و وضعیتی ایشان دارد صحبت می کند و در چه شرایطی از ایشان مصاحبه می گیرید. شاید موقعیت بیان مطلب به این شکل نبوده است.

از هر کسی باید این سؤال را کرد که اگر یک عده تروریست مسلح به اسلحه خانه یا مرکز دفاع یک شهر حمله کنند و بخواهند اسلحه بیشتری بگیرند و روی مردم آتش باز و ایجاد ناامنی کنند، چه کار باید کرد؟ یعنی هر زن یا مرد ایرانی یا خارجی که آنجا می نشیند چه کاری باید انجام بدهد؟ به نظرم این خیلی بی انصافی بود. اینها عده ای هستند که می خواهند جنسیت را هدف قرار بدهند و تا می بینند خانمی اشتباه کرده سوء استفاده می کنند.

حتما بخوانید:  درخواست شورای امنیت برای خلع سلاح حزب‌الله

استاندار تهران در خصوص اظهارات فرماندار شهر قدس مبنی بر دستور شلیک به معترضان در آذزماه ۹۸ گفته بود: منظور ایشان این بوده که هر کسی وارد فرمانداری شد با استفاده از ابزار فیزیکی با آنها مقابله کنند. در فرمانداری هیچگونه اسلحه‌ای وجود ندارد که بخواهند از آن استفاده کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *