حمایت ۱۷ ایالت از ابطال نتایج ۴ ایالت آمریکا حمایت ۱۷ ایالت از ابطال نتایج ۴ ایالت آمریکا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمایت ۱۷ ایالت از ابطال نتایج ۴ ایالت آمریکا

حمایت ۱۷ ایالت از ابطال نتایج ۴ ایالت آمریکا

باشگاه خبرنگاران: به نقل از الجزیره، رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند همه ۵۰ ایالت آمریکا و واشنگتن پایتخت این کشور نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تاییدکردند.

در همین حال خبرگزاری رویترز گزارش داد که ۱۷ ایالت آمریکا نیز حمایت خود را از شکایت دادستان کل ایالت تگزاس در دیوان عالی آمریکا برای ابطال نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کردند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش از این در توییتی به اقدام دادستان کل تگزاس مبنی بر شکایت از نتیجه انتخابات در ۴ ایالت آمریکا واکنش نشان داد.

ترامپ در توییتر خود نوشت «شواهد بسیاری از تقلب گسترده در این ۴ ایالت که در دادخواست تگزاس مطرح شده، وجود دارد.»

رئیس جمهور آمریکا در توییت دیگری استدلال عجیبی برای پیروزی خود در انتخابات مطرح کرد و نوشت «تاکنون سابقه نداشته که نامزدی در ۲ ایالت‌های فلوریدا و اوهایو پیروز شود و بازنده انتخابات باشد، من در هر ۲ ایالت با اختلاف بسیار پیروز شدم.»

«کن پاکستون»، دادستان کل جمهوری‌خواه ایالت تگزاس روز سه‌شنبه شکایتی را در دیوان عالی آمریکا از نتیجه انتخابات در ۴ ایالت تنظیم کرد.

پاکستون در این شکایت می‌گوید که نتیجه انتخابات در ایالت‌های پنسیلوانیا، جورجیا، ویسکانسین و میشیگان باید بر خلاف قانون اساسی اعلام شود.

دادستان کل تگزاس این استدلال را مطرح کرده که مقامات انتخاباتی در این ۴ ایالت از ویروس کرونا به عنوان بهانه‌ای برای تغییر غیرقانونی قوانین انتخاباتی خود استفاده کرده‌اند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  علم‌الهدی: کسانی انتخابات را تحریم کنند، کافرند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *