حمله تند فرهاد مجیدی به سرمربی تیم ملی حمله تند فرهاد مجیدی به سرمربی تیم ملی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله تند فرهاد مجیدی به سرمربی تیم ملی

حمله تند فرهاد مجیدی به سرمربی تیم ملی

خبرگزاری ایلنا: فرهاد مجیدی پس از برتری مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت:‌‌ در مورد مسائل فنی نمی توان صحبت کرد چون این زمینی که ما امروز در آن بازی کردیم به درد  همه چیز می خورد به غیر از فوتبال. اگر تیم می باخت و تساوی می شد هم این را می گفتم. زمین شرایط بازی ندارد و کیفیت هر دو تیم را پایینی می آورد. بازیکنان از شرایط زمین ناراضی بودند و درباهر مسائل فنی صحبت نمی کنم و به تیم هوادار و بازیکنانم خسته نباشید می گویم.

وی افزود: بازیکنانم با پنج جلسه تمرین خیلی خوب عمل کردند و از همه آنها ممنونم.

او ادامه داد: واقعاً خسته شدیم. تیم ما یک ثانیه دیر می آید ما را جریمه می کنند. الان ۵۰۰ نفر اینجا هستند. چه کسی اینها را جریمه می کند؟ در اراک و مسجد سلیمان هم گفتم. واقعا پیش بینی میکردم تیمم به مشکل بخورد. بازیکنان از نظر بدنی مشکل داشتند. الان دوباهر وضعیت عدم رعایت پروتکل هست. هر چه می گوییم هیچ اتفاقی نمی افتد. از ابتدا فکر کردم بازی با تماشاگر است. یک ربع طول کشید که به کنفرانس خبری الان برسیم. تیم ما در بهترین روند بدنی کرونا گرفت و دو هفته بازیکنان را نداشتیم. برنامه ریزی تمرین کردیم و گفتند که هجدهم بازی می کنیم ولی صبح بیدار شدیم و گفتند که پانزدهم بازی است! تیم من با چهار جلسه تمرین امروز آمده و بازی کرده است.

حمله تند فرهاد مجیدی به سرمربی تیم ملی

مجیدی در مورد وضعیت رضاوند و آغاسی گفت: موضوغ عارف برای امروز و دیروز نیست. حدود دو ماه است که صحبت می‌کنیم. من یک کاری که دوست داشتم در استقلال انجام بدهم این که بازیکن استقلال از لحاظ شخصیت هم در شان باشگاه باشد. عارف بسیار با شخصیت و فوتبالیست خوبی است اما متاسفانه دو ماهی است که ایشان به دلیل مشکلاتی که دارد نمی تواند در تهران زندگی کند و می خواهد به اهواز برود. از ما خواست که از تیم جدا شود و به اهواز برود و حتی به نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت که به خانواده اش نزدیک باشد.

حتما بخوانید:  انتشار تریلر Eternals با حضور آنجلینا جولی

وی افزود: همینطور آرش رضاوند که یکی از بهترین بازیکنان ایران است. رضاوند از لحاظ روحی روانی مشکل داشت و هر دوی آنها هر زمانی که من سرمربی هستم می توانند به تیم برگردند.

مجیدی در مورد جذب بازیکن ازبکستانی گفت: بازی دوستانه که داشتیم همان زمان او را دیدم و خیلی پسندیدم. یک ماهی او را دنبال کردیم و بازیکن جوانی است که به تیم ما کمک می کند.

سرمربی استقلال در رابطه با غیبت فرزاد مجیدی توضیح داد: چیز خاصی نیست. یک جلسه غیبت کرد و جریمه شد و در چارچوب زمین فوتبال با کسی تعارف ندارم. در اختیار کمیته انضباطی است و در مسائل انضباطی برای من برادر و غریبه برایم هیچ فرقی ندارد و کمیته انضباطی برای او تصمیم گیری می کند.

مجیدی در اعتراض به سرمربی تیم ملی گفت: به شدت با اسکوچیچ مشکل دارم. به تیم ملی برای صعود تبریک می گویم و از او تشکر می کنم اما رفتار ایشان در حد یک سرمربی حرفه ای نبود. بازیکن را دسته گل به تیم ملی تحویل دادم چه اتفافی باید بیافتد که بازیکنان استقلال به تیم ملی دعوت شوند. تمام ایران می دانند که مشکل تیم ملی چیست چطور اسکوچیچ نفهمیده است؟ در باشگاه اگر این کار را بکنید می توان توجیه کرد اما وقتی شما ۱۵ تیم لیگ برتری دارید، بازیکن را دعوت می کنید، یک بازیکن دیگر را دفاع وسط می گذارید و یزدانی را بازی نمی دهید انگیزه تیم من را کشتید. این چه حرکتی است که با بازیکن من کرده اید؟ اسکوچیچ سرمربی خوبی است اما نه برای تیم ملی، برای باشگاه. این هم از امروز که یزدانی تمرکز نداشت، عصبانی بود، بازیکن مانند دسته گل تحویل داده و یک انگشت او می ارزد به تمام دفاع های اسکوچیچ! همه ایران می دانند که مشکل تیم ملی چیست شما چطور نفهمیدید؟ اسکوچیچ را دوست دارم ولی رفتار او رفتار مربی حرفه ای و تیم ملی نبود. انگیزه را در تیم ما کشتند. بازیکنانم را چه کار دارید؟ بازیکنانم نیاز دارند در جام جهانی بازی کنند. شما نمی توانید این کار را با استقلال کنید. بهترین تیم لیگ هستیم و بهترین نتیجه را گرفتیم. کرونا هم بهانه بود و مطمئن بودم دو بازیکن دیگرم را هم بازی نمی دانند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *