حمله صداوسیما به عادل: کی گفته تو خبرنگاری؟ حمله صداوسیما به عادل: کی گفته تو خبرنگاری؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله صداوسیما به عادل: کی گفته تو خبرنگاری؟

حمله صداوسیما به عادل: کی گفته تو خبرنگاری؟

روزنامه اصولگرای جام‌جم (ارگان مطبوعاتی صداوسیما) ضمن بررسی متقاضیان حضور در جشنواره فیلم فجر، از قرار گرفتن نام عادل فردوسی‌پور در میان ثبت‌نام‌کنندگان انتقاد کرد.

حمله صداوسیما به عادل: کی گفته تو خبرنگاری؟

این روزنامه در ادامه نوشت:

* اواخر آذر بود که ستاد جشنواره فجر اعلام کرد که منتقدان و اهالی رسانه برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند و همین بیانیه با استقبال اهالی رسانه مواجه شد. تا اینجای کار مشکلی نیست!

* اما روز گذشته که روابط عمومی جشنواره اسامی همه کسانی را که درخواست داده بودند را منتشر کرد که به جزئیات و نکات جالبی اشاره شده بود. البته این به معنای این نیست که برای همه درخواست‌کنندگان کارت جشنواره صادر می‌شود.

* طبق این فهرست ۲۱۲۹ نفر ثبت نام کرده‌اند که در میان آنان عکاس و خبرنگار هم حضور دارند تا کسانی که مجری و گزارشگر ورزشی هستند و تا کسانی که اصلا معلوم نیست چه هستند!

* بین بخش‌های ثبت‌نامی، بخشی بود برای خبرنگارانی که در حوزه فرهنگ و سینما مشغول کار و فعالیت هستند و به هر دلیلی فعلا در رسانه خاصی به صورت ثابت حضور ندارند. کسانی که سالهاست آن‌ها را به عنوان خبرنگار و روزنامه‌نگار و عکاس سینمایی می‌شناسیم و حالا در این مقطع در هیچ رسانه‌ای حضور ندارند.

* اما این‌ها همه واقعیت نیست. در میان حرفه‌ای‌های عالم هنر و سینما اسامی جالب هم به چشم می‌خورند. مثلا عادل فردوسی‌پور هم به عنوان خبرنگار ثبت‌نام کرده و در ردیف ۵۶۳ فهرست جشنواره اسمش دیده می‌شود. حالا که این جناب فردوسی‌پور چطور در کمتر از سه هفته از فوتبال و برنامه اینترنتی ال‌کلاسیکو به مقام خبرنگار رسیده اند هم برای خودش سوالی است!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پرسپولیس، حریفِ VAR نشد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *