خبری که مشخص بود تکذیب می‌شود! خبری که مشخص بود تکذیب می‌شود! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خبری که مشخص بود تکذیب می‌شود!

خبری که مشخص بود تکذیب می‌شود!

ورزش سه: فدراسیون فوتبال در یک تکذیبیه خبر مربوط به صحبت‌های حسن کامرانی‌فر در جمع بوشهری‌ها درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها را تکذیب کرد.

خبری که مشخص بود تکذیب می‌شود!

روز گذشته خبری در رسانه‌های تلگرامی منتشر شد، مبنی بر اینکه حسن کامرانی فر درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها از طرحی صحبت کرد که به مجلس برای این موضوع ارائه شده است.

منبع اصلی این خبر نماینده شهرستان یکی از خبرگزاری‌های اصلی ایران بود و با توجه به برد خبر همه رسانه‌ها به تکرار آن پرداختند، اما نکته جالب خبر این بود، که تنها به اندازه ۱۰ کلمه درباره این موضوع توضیح داده شده بود و توضیحی در مورد چگونگی طرح ورود زنان به ورزشگاه ها وجود نداشت و البته سایت خود فدراسیون نیز چیزی درباره آن منتشر نکرده بود.

بنابراین بلافاصله پس از انتشار خبر در سایت هایی مثل ورزش سه، حسین شریفی روابط مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال در تماس با ما اقدام به تکذیب این خبر کرد و سپس بیانیه ای نیز روی سایت فدراسیون آمد که به غیر از مباحث پیرامون ورزش استان بوشهر، هیچ مسئله دیگری در این جلسه مطرح نشده است.

در تکذیبیه یاد شده اشاره ای به اصل خبر نشده و یک مسئله کلی مورد تکذیب قرار گرفته است. موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها یکی از چالش های جدی فدراسیون فوتبال در ماه های آینده است و سعی می کنند این موضوع را با نهایت احتیاط پیش ببرند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سردار سلیمانی به ترامپ: شأن رئیس جمهور ما نیست جواب تو را بدهد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *