خبر شوکه‌کننده درباره سویه جدید کرونا خبر شوکه‌کننده درباره سویه جدید کرونا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خبر شوکه‌کننده درباره سویه جدید کرونا

خبر شوکه‌کننده درباره سویه جدید کرونا

برترین‌ها: در حالی روزنامه انگلیسی دیلی میل در خبری شوکه کننده درباره سویه جدید کرونا اعلام کرده که کرونای اومیکرون در جهان چرخیده که وزیر بهداشت کشورمان خبر داد: احتمال ورود سویه جدید کرونا به کشور وجود دارد.

کرونای اومیکرون در جهان چرخیده است

دیلی میل نوشت: بر اساس اخبار گفته می‌شود کرونای جدید و خطرناک در جهان چرخیده است! به گفته کارشناسان، زن واکسن نزده بلژیکی مبتلا به اومیکرون اصلا به افریقای جنوبی یا کشورهای مشکوک نرفته است. وی به ترکیه و مصر رفته و سپس به کشورش بازگشته است. به همین دلیل کارشناسان معتقدند اومیکرون مدتی است در جهان چرخیده و تازه رسانه‌ای شده است.

خبر داغ و ترسناک از اومیکرون که نشنیده‌اید

احتمال ورود سویه جدید کرونا به کشور وجود دارد

ایسنا به نقل از بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت نوشت:

* (با اشاره به سویه جدید کرونا در آفریقای جنوبی و رصد این سویه جدید در کشور): با وجود همه این دقت‌ها، احتمال ورود ویروس به کشور وجود دارد. بنابراین باید مراقبت‌ها را ادامه دهیم و فکر نکنیم با انجام واکسن کار تمام است و مراقبت‌ها باید بیشتر انجام شود.

* دو ویژگی قابلیت انتقال بالا و موتاسیون فراوان آن و همچنین اینکه از سیستم ایمنی می‌تواند گریزان باشد را برای این سویه جدید اعلام کرده‌اند. این سویه جدید در کشور رصد می‌شود؛ اما مساله مهم آن است که با وضعیت کشور و اینکه نقاط قرمز نداریم و وضعیت نسبتا پاک است، اما باید در زمینه ورود ویروس به کشور به شدت مراقبت شود. در همین راستا شب گذشته در فرودگاه امام (ره) حضور یافتیم. موارد باید به دقت انجام شود.

حتما بخوانید:  درخواست مازنی‌ها از تهرانی‌ها: فعلا شمال نیایید

* اما با وجود همه این دقت‌ها، احتمال ورود ویروس به کشور وجود دارد. بنابراین باید مراقبت‌ها را ادامه دهیم و فکر نکنیم با انجام واکسن کار تمام است و مراقبت‌ها باید بیشتر انجام شود.

* البته در افریقای جنوبی واکسیناسیون خیلی کم بوده و تنها حدود ۲۶ درصد مردم واکسن زده بودند و همین امر باعث شده که ویروس منتشر شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *