خرده جنایت‌های زناشویی از شیراز تا اصفهان خرده جنایت‌های زناشویی از شیراز تا اصفهان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خرده جنایت‌های زناشویی از شیراز تا اصفهان

خرده جنایت‌های زناشویی از شیراز تا اصفهان

خبرگزاری ایرنا: میزان خشونت در جامعه افزایش یافته، نمونه‌ی واضح آن ماجرای نجفی و همسر دومش، زوجی که به واسطه جایگاه و شهرت نجفی تمام رسانه‌ها را تحت تاثیر قرار دادند، اما خب واقعیت این است که خرده جنایت‌های زناشویی در تمام ایران در حال زیاد شدن است.

امروز یک خبر عجیب از شیراز آمد و یک خبرعجیب‌تر از اصفهان؛ وجه اشتراک هر دو خبر اختلافات زناشویی بود، شاید زنگ خطر به صدا در آمده و مفهوم خانواده به آن خوش و خرمیِ سریال‌های تلویزیون نیست.

راننده یک دستگاه خودروی سواری روز شنبه در خیابان نیکبخت اصفهان با شماری از عابران پیاده این خیابان برخورد کرد و از محل متواری شد.

راننده خودروی یاد شده به دلیل نامعلومی با حدود پنج عابر برخورد کرد و با وجود مجروح شدن آنها از صحنه گریخت.

مأموران انتظامی حاضر در محل حادثه (کمی بالاتر از دادگستری کل اصفهان) نیز اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند ولی با این وجود راننده خودرو فرار کرد.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکنون واکنشی به این حادثه نشان نداده است.

خیابان نیکبخت اصفهان در جنوب شهر واقع است و به دلیل وجود ارباب رجوع داگستری مکانی پرتردد محسوب می‌شود.

یکی از  شاهدان حاضر در حادثه یکی با انتشار این تصویر  مدعی شده است که راننده یک خودروی سمند با همسرش درگیر شده و تعدادی عابر را زیر گرفته است.

پایان درگیری زن و شوهر با زیر گرفتن چند عابر!

توضیحات دادستان اصفهان در خصوص حادثه خیابان نیکبخت

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان حادثه صبح امروز خیابان نیکبخت اصفهان را تشریح کرد.

علی اصفهانی در خصوص حادثه امروز خیابان نیکبخت اظهار کرد: در این حادثه خانم و آقایی که از قبل با یکدیگر اختلاف داشته و امروز برای بررسی پرونده در دادگستری حاضر شده بودند، پس از خروج از دادگاه درگیر شده و آقا نسبت به شکستن شیشه های خودروی خانم و دزدیدن آن اقدام می کند.

حتما بخوانید:  پهپادی که از طریق ذهن قابل کنترل است

وی با بیان اینکه این متهم در هنگام فرار با خودرو با چند نفر در خیابان نیکبخت برخورد و منجر به آسیب دیدن آنها می شود، افزود: ماموران نیز برای ایست دادن به این فرد چند تیر هوایی شلیک کرده اند.

دادستان اصفهان با بیان اینکه متهم پس از متواری شدن از محل حادثه خودرو را رو به روی منزل دایی این خانم به آتش می کشد، ادامه داد: این متهم از محل حادثه متواری شده است.

وی با بیان اینکه دستور قضایی برای دستگیری این متهم صادر شده است، اضافه کرد: نیروهای انتظامی برای دستگیری این متهم پیگیری های لازم را در دستور کار قرار داده اند.

اصفهانی گفت: در آخرین اطلاعات به دست آمده از مراکز درمانی حال آسیب دیدگان این حادثه خوب است.

مردی با سلاح گرم به زندگی خود و زنش پایان داد

همچنین امروز در شیراز فردی به دلیل اختلاف با همسرش او را کشت و سپس به زندگی خود نیز پایان داد.

سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل، بلافاصله مأموران کلانتری “۳۱ جنت” شهرستان شیراز برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی و شواهد اولیه دریافتند که فرد موصوف به دلیل اختلاف با همسرش او را با یک قبضه سلاح گرم به قتل رسانده و سپس با شلیک یک تیر به سر، به زندگی خود نیز پایان داده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه اجساد متوفیان برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، به شهروندان توصیه کرد: در هنگام عصبانیت خشم خود را کنترل و هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی را با مراجعه به مشاوران درمان کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *