«خورشید» در جمع نامزدهای اولیه اسکار قرار گرفت «خورشید» در جمع نامزدهای اولیه اسکار قرار گرفت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / «خورشید» در جمع نامزدهای اولیه اسکار قرار گرفت

«خورشید» در جمع نامزدهای اولیه اسکار قرار گرفت

سینما دیلی: فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی با قرار گرفتن در لیست ۱۵ نامزد اولیه، یک قدم به نامزدی اسکار در بخش بهترین فیلم بین المللی (که امسال نامش از بهترین فیلم خارجی به بین المللی تغییر کرده) نزدیک شد.

امسال با توجه به شیوع کرونا روند انتخاب این آثار متفاوت شده است، در سال های گذشته بخش های مختلف آکادمی ۷ نامزد در بخش بهترین فیلم اعلام می کردند و سه فیلم را هم کمیته ویژه ای اضافه می کرد تا اثر مهمی از قلم نیافتد، سپس ازمیان این ۱۰ نامزد ۵ فیلم با توجه به رای اعضا به لیست نامزدهای نهایی راه می یافتند.

«خورشید» در جمع نامزدهای اولیه اسکار قرار گرفت

امسال اما با تغییراتی قرار شده آکادمی لیست اولیه ای از ۱۵ اثر را اعلام کند که اعضا از میان آنها به آثار محبوبشان رای دهند و نامزدهای نهایی از این لیست انتخاب شود. در کنار «خورشید» مجید مجیدی نامزدهای دیگر این لیست و رقبای فیلم مجیدی عبارتند از:

یک دور دیگر / دانمارکروزهای بهتر / هنگ کنگدو نفر از ما / فرانسهمامور مخفی / شیلیشارلاتان / جمهوری چکنفرین لیورونا / گواتمالاشب شاهان / ساحل عاجمن دیگر اینجا نیستم / مکزیک امید / نروژرفقای عزیز / روسیهیک آفتاب / تایوان مردی که پوستش را فروخت / تونسکالکتیو / رومانیکجا می روی آیدا؟ / بوسنی و هرزگوین

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تصمیم مجلس درباره خودروهای دنا مشخص شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *