درخواست مازنی‌ها از تهرانی‌ها: فعلا شمال نیایید درخواست مازنی‌ها از تهرانی‌ها: فعلا شمال نیایید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / درخواست مازنی‌ها از تهرانی‌ها: فعلا شمال نیایید

درخواست مازنی‌ها از تهرانی‌ها: فعلا شمال نیایید

برترین‌ها: روز گذشته فرمانده پلیس راه مازندران از حجم ترافیک سنگین در محورهای شمالی گله‌مند و ظاهرا تعطیلی‌های متاثر از کرونا، برخی از شهروندان تهرانی را به این نتیجه رسانده که راه جاده را در پیش بگیرند! طی ساعات گذشته اتفاق جالبی در فضای اینستاگرام دیده می‌شود. برخی کاربران مازنیِ اینستاگرام با ادبیاتی مودبانه از تهرانی‌ها‌ خواسته‌اند به شمال نیایند و موقتا مراعات کنند. اتفاق نگران‌کننده این است که تجمع در مسیر شمال می‌تواند به شکلی تصاعدی کرونا را گسترش دهد.

مسافران ورودی به مازندران تست کرونا می دهند

استاندار مازندران گفت: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از انتشار ویروس، پایگاه های تست و سنجش کرونا از مسافران در مبادی ورودی استان دایر می شود.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگاران به مصوبات مهم این جلسه اشاره و اضافه کرد: مقرر شد در مبادی ورودی استان پایگاه‌های با همکاری علوم پزشکی و راهداری برای تست مسافران وارده استان برای مقابله با انتشار ویروس کرونا دایر شود.

وی با اشاره به اینکه تاکید می‌شود مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، تصریح کرد: بهترین مکان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و مقابله با آن ماندن در منزل است و تعطیلات پیش روی در واقع برای سفرکردن نیست.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  چرا تلویزیون اجازه حضور گزارشگر زن را نمی‌دهد؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *