درخواست ناو آمریکایی از سپاه به زبان فارسی درخواست ناو آمریکایی از سپاه به زبان فارسی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / درخواست ناو آمریکایی از سپاه به زبان فارسی

درخواست ناو آمریکایی از سپاه به زبان فارسی

باشگاه خبرنگاران جوان: ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن ناو هواپیمابر آمریکایی به زبان فارسی از هواپیمای ایرانی درخواست حفظ فاصله ایمن می‌کند.

برنامه ثریا با حضور سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه به روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

در این برنامه سردار حاجی‌زاده با ارائه آمار و اطلاعات دقیق به بررسی چگونگی استقرار نیروهای آمریکایی در منطقه خلیج فارس و کشورهای همسایه پرداخت و این نکته را یادآور شد که این پایگاه‌ها در گذشته به نوعی تهدیدی برای کشور ما تلقی می‌شدند که امروز به برکت خون شهدا و تلاش‌های سردار شهید حاج حسن طهرانی مقدم و سایر رزمندگان و تلاشگران فعال در عرصه موشکی، همین پایگاه‌ها و ناوهای آمریکایی برای ما به فرصت تبدیل شده و به صورت سیبلی آماده درآمده که در صورت هرگونه خطا و اشتباه آمریکایی‌ها، جمهوری اسلامی با استفاده از موشک‌های نقطه‌زن و پیشرفته خود، قادر به انهدام آنهاست.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین به این نکته اشاره کرد که قدرت و دقت بالای موشک‌های امروزی ما در نقطه زنی مدیون رهنمودها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

همچنین در بخشی از این ویدئو که برای اولین بار از سوی سردار حاجی‌زاده در اختیار صداوسیما و این برنامه قرار گرفت، ناوهواپیمابر آمریکایی به زبان فارسی از هواپیمای ایرانی حاضر در خلیج فارس برای حفظ فاصله ایمن درخواست و خواهش می‌کند. نکته‌ای که قابل توجه است این است که بنا بر اظهارات سردار حاجی‌زاده در این برنامه آمریکایی‌ها برای صحبت کردن با نیروهای ایرانی حاضر در منطقه مجبور شده‌اند از زبان فارسی استفاده کنند.

حتما بخوانید:  رانت ۱۶۷هزار خودرو برای خانوده بهزادی و لاشیدایی

در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می‌کنید.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *