در ماجرای سربازی، این‌بار نوبت رامین رضاییان شد در ماجرای سربازی، این‌بار نوبت رامین رضاییان شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / در ماجرای سربازی، این‌بار نوبت رامین رضاییان شد

در ماجرای سربازی، این‌بار نوبت رامین رضاییان شد

برترین‌ها: روزنامه فرهیختگان که در روزهای گذشته بیخیال بازیکنان پرسپولیس نمی‌شود و می‌خواهدبعد از سرباز شدن ۲ بازیکن استقلال برای تیم پرسپولیس هم به هر نحوی حاشیه درست کند؛ روز گذشته در گزارشی مفصل به مشکل کارت پایان خدمت وحید امیری پرداخت. امروز هم در مصاحبه ای با غلامرضا فتح آبادی پیشکسوت استقلال بازهم به کارت پایان خدمت یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس پرداخت.

فتح‌آبادی: صبای قم نظامی نبود که برای رضاییان خدمت محسوب شود

صحبت را از دیدار استقلال مقابل فجرسپاسی آغاز کنیم. فکر می‌کنید چه نتیجه‌ای در غیاب دو مدافع سرباز استقلال در این دیدار به‌دست بیاید؟

به هر حال تیمی که در همه فصل و تا اینجای کار از سه مدافع میانی ثابت استفاده کرده و به این ترتیب شکل پیدا کرده و بهترین آمار را دارد مطمئن باشید نبودن دو نفر در خط‌دفاعی از این جمع باعث می‌شود ضربه جبران‌ناپذیری به این تیم وارد شود اما از آنجایی که این مسابقه در تهران برگزار می‌شود و فجرسپاسی نیز معمولا در تهران مقابل استقلال نتیجه نگرفته است، اگر فرهاد باهوش‌تر و با تدبیر بیشتری عمل کند و به‌جای این دو نفر از بازیکنانی مانند روزبه چشمی یا آمانوف استفاده کند و اگر بتواند به‌خوبی تیمش را دوباره شکل دهد و درصورتی که استقلال در این دیدار گل نخورد، به هر طریق ممکن می‌تواند در میانه میدان و خط‌حمله کار را درآورده و با گلزنی سه‌امتیاز مسابقه را ازآن خود کند، هرچند این صحبت‌ها را با احترام به تیم فجرسپاسی، سرمربی و بازیکنان این تیم عرض می‌کنم اما معتقدم استقلال کار سختی را مقابل فجر ندارد. در هر صورت تیم شیرازی برای سال اول عملکرد بدی نداشته اما با تقویت می‌تواند در فصول بعدی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

حتما بخوانید:  انصاریان دچار ایست تنفسی شد

در هر صورت دو مهره دفاعی استقلال که از ارکان موفقیت این تیم محسوب می‌شوند دراختیار فرهاد مجیدی نخواهند بود؛ فکر نمی‌کنید کار خیلی سخت می‌شود؟

کار دشوار است اما مجیدی فکر کند دو بازیکن خود را به دلایل دیگر مثل مصدومیت و محرومیت از دست داده و باید خلأ آنها را به هر شکل ممکن پر کند. به‌طور مثال می‌تواند از بازیکنان چندپسته استفاده کند تا دوباره در ادامه استقلال به شکل گذشته خود برگشته و احتمالا تکلیف سربازان این تیم هم مشخص شود، هرچند اگر هم آنها در بازی مقابل فجرسپاسی نباشند از دیدارهای بعدی می‌توانند این تیم را همراهی کنند چون الان یک‌جور افشاگری راه افتاده و امروز در اخبار خواندم که می‌گفتند وحید امیری هم معافیت ندارد یا مثلا همین رامین رضاییان که از شما می‌پرسم رضاییان کجا سربازی رفته است؟

گفته می‌شود در زمان عضویت در تیم صبای قم خدمت خود را پشت‌سر گذاشته است.

صباباتری زمانی که تهران بود یک تیم نظامی به‌شمار می‌رفت نه صبای قم و رامین هم در صبای قم درحالی بازی می‌کرد که من خودم مربی این تیم بودم و این بازیکن هم در دفاع راست برای ما بازی می‌کرد، بنابراین اگر کسی ورود کند رضاییان هم باید جواب بدهد و من فکر می‌کنم درنهایت به‌واسطه اقدام قانونی استقلالی‌ها، مشکل بازیکنان سرباز این تیم حل‌وفصل شود تا مسائل بعدی هم به بیرون درز پیدا نکند، چون اگر افشاگری‌ها ادامه داشته باشد مطمئنا تبعات آن دامن همه تیم‌ها را گرفته و همین قصه رضاییان یا وحید امیری پیش می‌آید.

به دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان برسیم. این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنید؟ به‌نظر می‌رسد کار یحیی و شاگردانش در سیرجان راحت نیست؟

حتما بخوانید:  نتانیاهو: پیام، پوشش ساخت موشک قاره‌پیما است

من معتقدم گل‌محمدی بهترین نفرات را دارد. تیمی که برانکو پایه و فونداسیون آن را بنا نهاد و تحویل کالدرون داد و سپس به یحیی رسید هیچ‌وقت استخوان‌بندی آن تغییر نکرد اگرچه شاخ‌وبرگ‌ها رفتند اما کسانی که اساس موفقیت‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر بودند ماندند و الان هم این تیم مدعی جدی قهرمانی محسوب می‌شود. در هر صورت امروز پرسپولیس با تیمی بازی دارد که در دور برگشت نتایج بسیار خوبی گرفته و در دور رفت هم در تهران یک‌امتیاز حساس در مقطعی حساس از پرسپولیس گرفت. با همه این تفاسیر به‌نظر من این بازی برای هر دو تیم گل‌گهر و پرسپولیس بازی مرگ و زندگی به‌شمار می‌رود، هرچند سپاهان هم پشت ‌گوش پرسپولیس است و اگرچه بازی‌های زیبا و دلچسبی را ارائه می‌دهد اما چون در برخی دیدارها نتیجه لازم را نگرفته حالا از کورس قهرمانی عقب افتاده است.

به‌عنوان یک مهاجم سال‌های دور فکر می‌کنید پرسپولیس این روزها با مشکل گلزنی مواجه است، چون کادرفنی این تیم عقیده دارد به هر شکل ممکن باید یک مهاجم جذب پرسپولیس ‌شود؟

به هر صورت عیسی آل‌کثیر در نیم‌فصل اول این تیم را همراهی می‌کرد اما به‌خاطر مصدومیت این بازیکن دراختیار پرسپولیس نیست. معتقدم که این بازیکن باید درمان کند و یحیی هم ریسک نمی‌کند اگرچه با توجه به سن‌وسال عیسی اگر او بخواهد جراحی کند مطمئنا عقب خواهد افتاد. با همه این احوال به‌نظر من حامد پاکدل و مهدی عبدی می‌توانند زوج خوبی را در پرسپولیس تشکیل دهند هرچند اگر یک سرزن به خط‌حمله پرسپولیس اضافه شود برای این تیم بهتر خواهد بود و در ادامه کار را برای قهرمانی این تیم راحت خواهد کرد.

حتما بخوانید:  آمانو: ایران سرعت غنی‌سازی را افزایش داده است

کمی هم درباره رضا اسدی صحبت کنیم. او این روزها با انتقادهای زیادی مواجه شده است. عملکرد این بازیکن را چطور می‌بینید؟

او آن بازیکنی که در گذشته جنگنده و با قابلیت‌های بالا می‌دیدیم، نیست. حالا نمی‌دانم در تمرینات چه گذشته است یا چرا به این بازیکن بی‌مهری شده؛ من از این موارد خبر ندارم و شاید هم به‌خاطر فشاری که روی دوش او بود تا به بخواهد جای نوراللهی را پر کند این اتفاق افتاده است، اما در هر صورت گلی که او زد و رفتارش بعد از آن نشان داد کمی عصبی است و احتمال می‌دهم آخر فصل این بازیکن از پرسپولیس جدا بشود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *