دستور رهبر کره‌شمالی برای استفاده از گوشت سگ دستور رهبر کره‌شمالی برای استفاده از گوشت سگ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دستور رهبر کره‌شمالی برای استفاده از گوشت سگ

دستور رهبر کره‌شمالی برای استفاده از گوشت سگ

ایرنا: به گزارش شبکه اسکای‌نیوز، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دستور داده که برای مقابله با کمبود مواد غذایی، مردم این کشورها سگ‌های خانگی خود را به رستوران‌هایی که گوشت سگ سرو می‌کنند، تحویل دهند.

در حالی که مردم عادی در کره شمالی بیشتر حیواناتی مانند خوک نگهداری می‌کنند، گفته می‌شود که نگهداری از سگ به عنوان حیوان خانگی بیشتر میان ثروتمندان و نخبگان پیونگ‌یانگ پایتخت این کشور رواج دارد.

دستور رهبر کره‌شمالی برای استفاده از گوشت سگ

روزنامه «چوسان ایلبو» کره جنوبی ماه گذشته گزارش داد که رهبر کره شمالی نگهداری از حیوانات خانگی را ممنوع کرده و آن را «گرایش فاسد ایدئولوژی بورژووازی» و نشانه «انحطاط سرمایه‌داری» دانسته بود.

این روزنامه به نقل از منابعی گفته بود که مقام‌های کره شمالی خانه‌هایی را که در آن‌ها سگ نگهداری می‌شود، شناسایی کرده و صاحبان آن‌ها را مجبور به تحویل حیوان می‌کنند و یا اینکه آن را مصادره کرده و تحویل اماکن دولتی می‌دهند.

براساس این گزارش، سگ‌های خانگی پس از مصادره توسط دولت پیونگ‌یانگ، به باغ وحش‌های دولتی فرستاده ویا به رستوران‌هایی که گوشت سگ سرو می‌کنند، فروخته می‌شوند.

کره شمالی هفته گذشته گرفتار سیلی شد که در نتیجه آن در مجموع به ۴۰ هزار هکتار از مزارع برنج این کشور خسارت دید و حدود ۱۷ هزار خانه و ۶۳۰ ساختمان عمومی در سراسر کشور به شدت تخریب یا ویران شد. بسیاری از راه‌ها، پل‌ها و خطوط راه‌آهن نیز آسیب دید.

اما رهبر کره شمالی اعلام کرد با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و علیرغم نیاز کشورش به کمک‌های خارجی، حاضر به پذیرش کمک دیگر کشورها نیست.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  لاله‌زار؛ هیولای مهرام مدیری رکورد می‌شکند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *