دفاع احمد خاتمی از ورود حوزه به بحث ارز دیجیتال دفاع احمد خاتمی از ورود حوزه به بحث ارز دیجیتال | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دفاع احمد خاتمی از ورود حوزه به بحث ارز دیجیتال

دفاع احمد خاتمی از ورود حوزه به بحث ارز دیجیتال

ایسنا: عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور از ورود حوزه علمیه به موضوع ارز دیجیتال دفاع کرد.

س

احمد خاتمی:

* تشکیل حوزه علمیه کمتر از تشکیل جمهوری اسلامی امروز نبود، همچنین امام نیز فرمود اگر بخواهیم مردم را بسازیم باید برای هر ۱۰ نفر یک طلبه داشته باشیم.

* (با بیان اینکه کرونا به عرصه‌های مختلف آسیب وارد کرد و اکنون باید فکر کرد که در بخش اقتصادی باید چکار کنیم): حوزه علمیه نیز باید فکر کند که در مقابل آسیب‌هایی که از کرونا دیده چه کاری باید انجام دهد. از این رو انتظار از مسئولان مدارس این است که با همراهی مدیریت حوزه نگذارند این چراغ خاموش شود، خاموش شدن این چراغ علاوه بر اینکه ضربه به دین، ضربه به امنیت کشور نیز محسوب می‌شود.

* هنگامی اشرار در خیابان‌ها یک روحانی و عالم را مشاهده کنند با خود حساب می‌کنند که در شهری که دین زنده است، نمی‌توان کاری کرد.

* (با بیان اینکه اینکه حوزه علمیه امروز ارز دیجیتال را ارزیابی می‌کند نشان از متحول شدن و به روز شدن حوزه علمیه دارد): دومین رکن در حوزه علمیه استاد است که در علوم طلبگی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند؛ رابطه‌ای که میان شاگرد و استاد وجود دارد در حوزه علمیه رابطه‌ای بی نظیر و دلی و عاطفی است.

* رکن سوم در حوزه علمیه نیز مباحثه است که استاد نیز باید نظارت کند، چرا که مباحثه جلوه دیگر درس است.مدیریت نیز جزو ارکان بعدی حوزه علمیه است و در این عرصه در مرحله نخست باید شاکر خداوند باشیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  قسم حضرت عباس ذوالنور درباره لغو تحریم‌ها

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *