دومین نشان طلای کاراته روی سینه عسگری دومین نشان طلای کاراته روی سینه عسگری | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دومین نشان طلای کاراته روی سینه عسگری

دومین نشان طلای کاراته روی سینه عسگری

رقابت های کاراته هجدهمین دوره بازی های آسیایی، امروز با برگزاری رقابت های اوزان منهای ۶۸ بانوان، منهای ۷۵ و منهای ۸۴ مردان به اتمام می رسد.

«بهمن عسگری» در وزن منهای ۷۵ مردان کار خود را سه پیروزی قاطع برابر حریفانی از افغانستان، مغولستان و تایلند آغاز کرد. وی سپس در نیمه نهایی نیز با «وی چونگ سو» از چین تایپه روبرو شد و پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی در هانتی(رای داوران) با پنج پرچم پیروز شد و به فینال رسید.

مدال برنز بازی‌های آسیایی بر گردن پگاه زنگنه

ملی پوش شایسته و عنوان دار کاراته ایران امروز برای کسب مدال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ با «عادل رئوف الترکستانی» از عربستان مبارزه کرد و با پیروزی ۵ بر صفر برابر وی به مقام قهرمانی و مدال طلا رسید.

در ادامه رقابت‌های امروز(دوشنبه) کاراته بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، پگاه زنگنه در مبارزه رده‌بندی به مصاف “انگوین تی نگوان” از ویتنام رفت که توانست با حساب ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسیده و مدال برنز را کسب کند.

کاراته‌کای وزن ۶۸- کیلوگرم تیم بانوان ایران در مبارزه نخست(مرحله یک چهارم نهایی) خود به مصاف “گوزلیا گافوروا” از قزاقستان رفت که در پایان بازی صفر بر صفر به تساوی رسید اما حریف قزاق با قانون هانتی برنده بازی اعلام شد تا زنگنه شانس رسیدن به مرحله نیمه نهایی را از دست دهد.

مدال برنز بازی‌های آسیایی بر گردن پگاه زنگنه

اما با توجه به راهیابی حریف قزاق به فینال، زنگنه در مبارزه نخست مرحله شانس مجدد، موفق شد “دیلدور آنادوردیوا” ازبکستانی را ۳ بر صفر شکست دهد تا به دیدار رده‌بندی برسد.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *