دومین پیروزی بی‌دردسر والیبالیست‌ها مقابل چین دومین پیروزی بی‌دردسر والیبالیست‌ها مقابل چین | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دومین پیروزی بی‌دردسر والیبالیست‌ها مقابل چین

دومین پیروزی بی‌دردسر والیبالیست‌ها مقابل چین

 خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ مقابل چین به برتری ۳ بر صفر رسید.

تیم ملی ایران بازی مقابل چین را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور آغاز کرد. کولاکوویچ در این بازی از مجرد به جای علی شفیعی در کنار محمد موسوی استفاده کرد.

بازیکنان چین شروع بهتری نسبت به ایران داشتند و امتیازات اول ست را به خود اختصاص دادند ولی تیم ایران اگرچه اشتباهات بیشتری داشت اما با حملات موثرتر به جریان بازی برگشتند و در نهایت ۲۵ بر ۲۲ برنده بازی شدند. تیم ایران ۱۹ امتیاز از اسپک و ۵ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند و چینی‌ها نیز ۱۰ امتیاز از اسپک و ۱۰ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

در ست دوم نیز، حمله موثرترین حربه بازیکنان ایران بود و شاگردان رائول لوزانو نتوانستند در مقابل اسپک‌های ملی پوشان ایرانی مقاومت کنند. بازیکنان ایران در پایان این ست ۳۳ امتیاز از اسپک، ۲ امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، ۳ پوئن سرویس و ۱۳ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند ولی سهم چین از اسپک تنها ۱۷ امتیاز بود. آنها ۶ امتیاز مستقیم از دفاع روی تور هم کسب کردند. نتیجه ست دوم ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران بود.

برترری در ست سوم نیز متعلق به شاگردان کولاکوویچ بود و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران رقم خورد.

تیم ملی ایران در سومین و آخرین بازی خود از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۲:۳۰ فردا (یکشنبه) به مصاف آلمان می‌رود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اولین تظاهرات ضددولتی در بیروت پس از انفجار

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *