رئیسی: چین می‌گوید اسم ما را نیاورید رئیسی: چین می‌گوید اسم ما را نیاورید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رئیسی: چین می‌گوید اسم ما را نیاورید

رئیسی: چین می‌گوید اسم ما را نیاورید

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به بیان توضیحاتی درباره دلیل کندی توزیع واکسن کرونا در کشور پرداخت.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در برنامه گفت و گوی ویژه خبری با اشاره به اینکه مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: اصناف همکاری خوبی با ما در زمینه تعطیلی مشاغل داشتند، اما باید ببینیم که ما برای آن‌ها چه کردیم، نمی‌توانیم مشاغل را تعطیل کنیم، اما چک صاحبان مشاغل برگشت بخورد.

رئیسی: چین می‌گوید اسم ما را نیاورید

او ادامه داد: برای کنترل این اپیدمی جز رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مسیری دیگر وجود ندارد حتی برای آن دسته از افرادی که واکسینه شده اند، این موضوع صدق می‌کند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه کمبودی بابت تامین دارو نداریم، اظهار کرد: با مشکل نقدینگی و مالی مواجه هستیم و درآمد‌های اختصاصی بیمارستان‌ها کاهش یافته است.

رئیسی اضافه کرد: بیماران را بدون دارو رها نکردیم و موضوع کیت‌های تشخیصی و دارو‌ها تامین می‌شوند البته موضوع پرداختی بیمه‌ها به دانشگاه‌ها و شرکت‌های دارویی وجود دارد.

به گفته او تاکنون ٢ میلیون دز واکسن به دست ما رسیده است و تا اواخر هفته هم ١/۵ میلیون دز دیگر واکسن کرونا دریافت خواهد شد.

تلقی نشود، دولت برای خرید واکسن تلاش نکرده است

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره چرایی عقب ماندن از واکسیناسیون گفت: نباید این تلقی به وجود بیاید که دولت برای خرید واکسن تلاش نکرده است، علی رغم مشکلات انتقال پول و ارز همچنین تحریم‌ها تلاس‌های بسیاری برای واکسیناسیون داشتیم.

رئیسی با تاثیر تحریم ها‌ی واکسیناسیون بیان کرد: برای دریافت واکسن چین می‌گوید اسم ما را نیاورید، چون اگر آمریکا بفهمد به ما مواد اولیه نمی‌دهد به همین دلیل از هلال احمر واکسن می‌آوریم، چون از طریق صلیب سرخ دریافت می‌شود، بنابراین کشور ما هم اگر تحریم نبود مانند کشور‌های دیگر واکسن دریافت می‌کردیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  عزاداری خاصِ رهبر انقلاب در ایام فاطمیه

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *