رئیس بنیاد مستضعفان: از اقتصاد کنار می‌کشیم رئیس بنیاد مستضعفان: از اقتصاد کنار می‌کشیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رئیس بنیاد مستضعفان: از اقتصاد کنار می‌کشیم

رئیس بنیاد مستضعفان: از اقتصاد کنار می‌کشیم

خبرگزاری ایلنا: فتاح گفت: از این تریبون به یکسری از افراد می‌گویم قرار نیست ما اینجا خدمتی به آنها بدهیم بنابراین با زبان خوش تخلیه کنند و امیدواریم برای برخورد با آن افراد به زبان ناخوش متوسل نشویم.

رئیس جدید بنیاد مستضعفان: از اقتصاد کنار می‌کشیم

پرویز فتاح در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید بنیاد مستضعفان:

* از آقای سعید‌ی‌کیا بسیار یاد گرفتم و اخلاق دولتمداری را ایشان به من آموختند و انصافا معتقدم در این دوره عملکرد خوبی در بنیاد مستضعفان بوده و عملکردها بر طبق اساسنامه این بنیاد بوده است.

* به استفاده از نیروی جوان اعتقاد دارم اما نباید از آنسوی بام بیافتیم، باید از تجربه افراد استفاده کنیم.

* سیاست‌های ابلاغی دفتر رهبری باید مو به مو انجام شود.

* مشکل ما در کشور این است که سود اجتماعی را به درآمد و هزینه اجتماعی را به زیان تبدیل نمی‌کنیم. بنیاد نباید هزینه‌ای برای نظام و آقا داشته باشد و ما از فعالیت‌های اقتصادی کنار می‌کشیم چرا که نباید هم هزینه داشت و هم هزینه داد.

* باید بخش خصوصی و مردم‌داری در بنیاد مستضعفان رعایت شود و همکاری داشته باشیم و قرار نیست جای بخش خصوصی را بگیریم.

* (با تاکید بر اینکه عملکرد بنیاد بیشتر از آنچه که انعکاس داشته بوده است و من این را ضعف می‌دانم): حتما باید اطلاع‌رسانی‌های بیشتری انجام شود چرا که در حال حاضر شناخت ضعیفی از بنیاد وجود دارد.

* هیچ چیز پنهانی در بنیاد مستضعفان داریم، حتما مالیات‌ها داده شده اما ما از شفاف‌سازی استقبال خواهیم کرد.

* (با تاکید بر اینکه سود فعالیت‌های اقتصادی از ۸ درصد بالاتر برود): موضوع اصلی این است که این سود را کجا هزینه کنیم؟ حتما باید در محل هزینه سودها دقت بیشتری انجام شود چرا که ممکن است در یاری‌رسانی به محرومان دیر شود.

حتما بخوانید:  گزارش زنده؛ استقلال 1 - پرسپولیس 0

* بنیاد مستضعفان بنگاه اقتصادی نیست،: البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که نهادهای دیگری هم برای یاری رساندن به محرومین وجود دارد و نباید بنیاد مستضعفان تنها نهاد رسیدگی به محرومان باشد.

* (با بیان اینکه جای دولت را نمی‌گیریم): این چه حرفی است که گفته می‌شود بنیاد خودش دولت است؟ سهم بنیاد حتی به یک درصد از اقتصاد هم نمی‌رسد و نباید همه محرومیت‌ها را ما برطرف کنیم.

* از این تریبون به یکسری از افراد می‌گویم قرار نیست ما اینجا خدمتی به آنها بدهیم بنابراین با زبان خوش تخلیه کنند و امیدواریم برای برخورد با آن افراد به زبان ناخوش متوسل نشویم.

*  باید ذهنیت مردم را به سمت بنیاد جلب کنیم، تلاش ما این است که به ماموریت‌های ابلاغ شده پایبند باشیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *