رابطه زوج جنجالی هالیوود تنها ۶ هفته دوام آورد رابطه زوج جنجالی هالیوود تنها ۶ هفته دوام آورد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رابطه زوج جنجالی هالیوود تنها ۶ هفته دوام آورد

رابطه زوج جنجالی هالیوود تنها ۶ هفته دوام آورد

برترین‌ها: کانیه وست و جولیا فاکس بعد از تنها چند هفته رابطه از یکدیگر جدا شدند!

بعد از حاشیه آفرینی های فراوان کانیه و ابراز علاقه دوباره اش به همسر سابقش کیم کاردشیان و تخریب دوست پسر او پیت دیویدسون، حالا جولیا فاکس اعلام کرد که رابطه آنها تمام شده است!

رابطه زوج جنجالی هالیوود تنها ۶ هفته دوام آورد

جولیا و کانیه رابطه شان را ۶ هفته پیش آغاز کرده بودند و جولیا او را عشق زندگیش خطاب کرد و رفتارهای اخیر کانیه را طبیعی و نرمال خطاب دونسته بود

اما او ساعاتی پیش خبر پایان رابطه شان را داد و در متنی در این باره نوشت:

“خیلی دوست داشتید که الان من را خیلی ناراحت ببینید، رسانه ها میمیرند‌ برای اینکه من را به عنوان یه زن غمگین و تنها در حال گریه کردن در هواپیما نشون بدند اما این درست نیست، چرا من را همون چیزی که هستم نمیبینید، اغواکننده شماره یک! من از همه شما زدم بالاتر و نه تنها اون بلکه من و کانیه با هم اوکی هستیم، من برای او عشق و ارزش قائلم اما عاشق او نبودم و نیستم، چیه فکر کردید من ۱۲ سالمه؟ در ضمن تنها باری که من گریه کردم روز تولد دوست صمیمیم بود که فوت کرده، در هر حال اگه کل ماجرا را میخواید بدونید باید کتابم را که به زودی بیرون میاد بخونید”

بعد از اعلام خبر جدایی کانیه و جولیا، کانیه با انتشار عکسهایی نشان داد که یک ماشین وانت لوکس پر از گل رز قرمز را به مناسبت ولنتاین برای همسر سابقش کیم فرستاده است و نوشت “دید من شفاف است”!

حتما بخوانید:  آیا این لباس نامتعارف است؟ سری به جامعه بزنید!

رابطه زوج جنجالی هالیوود تنها ۶ هفته دوام آورد

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *