رامبد جوان: حکومت فکر نکند از همه عاقل‌تر است رامبد جوان: حکومت فکر نکند از همه عاقل‌تر است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رامبد جوان: حکومت فکر نکند از همه عاقل‌تر است

رامبد جوان: حکومت فکر نکند از همه عاقل‌تر است

خبرآنلاین نوشت: رامبد جوان در نشستی اعلام کرد که حکومت نباید فکر نکند دانای کل است و در همه موضوعات ورود کند. همچنین مشکلی ندارد اگر مردم قرص بخورند و بمیرند، این‌طوری یاد می‌گیرند که به سلبریتی‌ها اعتماد نکنند.

سومین نشست از سلسه‌ نشست‌های نقد و اندیشه با موضوع چهره‌های مشهور و تاثیر آنها بر افکار عمومی روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ دی) با حضور صادق زیباکلام (استاد دانشگاه و فعال فضای مجازی)، جعفر نعناکار (حقوق‌دان و فعال فضای مجازی) و رامبد جوان (هنرمند و فعال فضای مجازی) در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در بخشی از این نشست، رامبد جوان گفت: «معتقدم همه آدم‌ها اجازه حرف زدن و منتشر کردن افکار خود را دارند و افراد می‌توانند انتخاب کنند که دنبال آنها بروند یا نه. الان دوره‌ای است که حکومت و تفکر حکومتی باید عقب‌نشینی کند تا مردم حداقل در فضای مجازی در همه زمینه‌ها تجربه کسب کرده و تصمیم بگیرند و حکومت فکر نکند که دانای کل است و از همه عاقل‌تر است و می‌تواند در همه موضوعات ورود کند.

من می‌گویم باید حوصله کنیم، خسارت آن را بدهیم، چهار نفر آدم قرص بخورند بمیرند تا درست شود. چطور این همه آدم کشته می‌شوند و اتوبوس چپ می‌کند هیچکس هم عذرخواهی نمی‌کند، اینجا هم چهارتا آدم بمیرند عیب ندارد و اینطوری مردم یاد می‌گیرند به سلبریتی‌ها اعتماد نکنند.»

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *