ردپای مارکسیست‌ها در شلوغیِ دانشکده هنر؟! ردپای مارکسیست‌ها در شلوغیِ دانشکده هنر؟! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ردپای مارکسیست‌ها در شلوغیِ دانشکده هنر؟!

ردپای مارکسیست‌ها در شلوغیِ دانشکده هنر؟!

برترین‌ها: ماجرای تجمع اخیر در دانشگاه تهران در اعتراض به برخورد حفاظت فیزیکی دانشگاه با نحوه پوشش برخی دانشجویان همچنان خبرساز است. کیهان و صبح نو به زعم خودشان زاویه جدیدی از ماجرا را افشا کردند!

کیهان ردپایی از مارکسیست‌ها پیدا کرده، باور ندارید؟ بخوانید:

گرچه ناآرامی‌های اخیر دانشگاه تهران در پی فراخوان دانشجویان دانشکده هنر بوده اما دانشجویانی که خود را منتسب به طیف موسوم به چپ! می‌دانند و با دست‌نوشته‌های قرمزرنگ (نماد اعتراضی چپ مارکسیستی) خواستار عدم اجرای هرگونه قانون درخصوص وضعیت پوشش در دانشگاه شده‌اند، در ابتدا با توزیع شب‌نامه و بیانیه، مسائل صنفی و دانشجویی را بهانه قرار داده ولی درنهایت درصدد شیطنت سیاسی بوده‌اند.

درواقع مسئله آنها به‌هیچ‌وجه حجاب نبوده بلکه انگیزه آنها صرفاً ایجاد غائله، فتنه‌گری و بهره‌برداری سیاسی بوده است.

نکته دیگر شعارهای رادیکالی و سیاسی تجمع‌کنندگان و تیپ حضور آنها (دست‌نوشته‌های قرمزرنگ) است که حاکی از رد پای چپ‌نماهای به‌ظاهر مارکسیست مسلک است نه صرفاً معترضان صنفی!

دانشگاه تهران

روزنامه صبح نو هم در مطلبی با عنوان «چپِ چپکی» در این باره نوشت:

چطور ممکن است که چپ‌ها صیانت از حریم خصوصی را به‌عنوان رسالت خود و دال مرکزی گفتمان و جنبش تعریف کنند؟ درست مثل این است که محیط‌زیستی‌ها اولویت خود را صیانت از حقوق شکارچیان قرار دهند.

تجمع پریروز دانشگاه تهران در حد‌و‌اندازه‌ای نیست که آن را به بحران جهانی چپ و نداشتن ایده برای عبور از نظام سرمایه‌داری برگردانیم؛ اما وقتی چپ در معنای اصلی خودش متحیر و تهی از معنا شده باشد، زمانی‌که به ایران که مهد چپ هم نیست ورود می‌کند، به شعارهای خنده‌آوری مانند «نان، کار، آزادی / پوشش اختیاری» تبدیل می‌شود که نخستین مشتری و مبلّغ شعارش، مسیح علی‌نژاد می‌شود که با دلار پنتاگون در حال طرح‌ریزی رژیم‌چینج است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  طلب ۵۰۰هزار دلاری پرداخت نشد؛ برانکو می‌رود

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *