رضایی:‌ ای کاش با کره‌شمالی توافق کرده بودیم رضایی:‌ ای کاش با کره‌شمالی توافق کرده بودیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رضایی:‌ ای کاش با کره‌شمالی توافق کرده بودیم

رضایی:‌ ای کاش با کره‌شمالی توافق کرده بودیم

مهر نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمانی که فرمانده سپاه بودم در کره شمالی توافقاتی شد که اگر این توافقات محقق می‌شد امروز در زمینه هسته‌ای از موشکی جلوتر بودیم.

رضایی:‌ ای کاش با کره شمالی توافق کرده بودیم

محسن رضایی در مراسم گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو:

* (با بیان اینکه اگر دولت‌های گذشته کمک می‌کردند امروز در قله‌های بلند هسته‌ای بودیم): زمانی که فرمانده سپاه بودم در کره شمالی توافقاتی شد که اگر این توافقات محقق می‌شد و محدودیت‌ها اعمال نمی‌شد امروز در زمینه هسته‌ای از موشکی جلوتر بودیم.

* ما از این سرمایه نمی‌گذریم، اسرائیل و آمریکا کور خواندند که فکر می‌کنند ما از این سرمایه دست می کشیم.

* (با اشاره به اینکه منظومه هسته‌ای هر کشور مثل جزایر مرتبط به هم هستند): با این فناوری می‌توان صنایع کشاورزی و صنایع بزرگ دیگر را ارتقا داد، بنابراین این فناوری برای ما مسیله مهمی است هرچند فعلاً تصمیم نداریم از این دانش برای مسائل دفاعی استفاده کنیم اما سایر ابعاد این فناوری برای ما مهم است.

* آنها نگران پیشرفت ایران هستند نه نگران بمب هسته‌ای، اروپا ۲۰۰ سال پیشرفت ایران را به گروگان گرفته و دولت‌های دست نشانده و غرب زده‌ها را نگهبان این گروگان گیری قرار داده است.

* (با اشاره به اینکه چرا فرماندهان ناو آمریکایی موقع عبور از خلیج فارس با احترام به پاسداران ما برخورد می‌کنند): اینها می‌دانند نمی‌توانند با تحقیر حرف بزنند، رفتند زبان فارسی یاد گرفتند چون قدرت احترام و امنیت می اورد.

* در اسناد قاجار آمده که تهران از زاگرس عبور کرده و اقتصاد ایران از خلیج فارس به دریای عمان وصل شود اما چه کسانی مسیرها را بستند؛ غربی‌ها حتی تعیین می‌کردند که جاده‌های ایران از کجا برود که ملت ایران پیشرفت نکند پس مشکل غرب با ایران فقط هسته‌ای نیست.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پسر ابوبکر البغدادی، خودش را منفجر کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *