رضایی: «ریال» قوی‌ترین پول منطقه خواهد شد رضایی: «ریال» قوی‌ترین پول منطقه خواهد شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رضایی: «ریال» قوی‌ترین پول منطقه خواهد شد

رضایی: «ریال» قوی‌ترین پول منطقه خواهد شد

خبرگزاری فارس: محسن رضایی ، امروز پنجشنبه ۱۲ مهر در جمع ۲۰ هزار نفر از بسیجیان استان بوشهر که همزمان با بسیجیان سراسر کشور در رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در استادیوم شهید بهشتی اجتماع کرده بودند، گفت:

خوشحال هستم که در این رزمایش باشکوه در جمع دلیرمردان بوشهر که تاریخ با افتخار این استان را نمایش می دهند، شرکت می کنم و از خداوند متعال می خواهم که به این استان و مردمانش سعادت و افتخار روز افزون عطا کند.

وی با اشاره به دشمنی های استکبار جهانی با ملت ایران گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب یک ائتلاف علیه ملت ایران به رهبری آمریکا و همراهی عربستان و اسراییل در منطقه شکل گرفت. گاهی اروپایی ها همراهی کرده اند ولی همیشه اسرائیل ضلع سوم این مثلث شوم بوده است.

این ائتلاف از دشمنان می خواهند از اقتدار ما جلوگیری کنند اما به لطف خدا، نتوانسته اند با وجود همه دسیسه ها و تحریم ها، از بروز و ظهور اقتدار اسلامی و مردمی ما جلوگیری کنند. ایران از ترورها و انفجارها و همچنین جنگ و محاصره اقتصادی عبور کرد و اقتدار خودش را در برقرار امنیت در داخل و صلح برای منطقه نشان داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از پانزده سال پیش، که این ائتلاف نامیمون متوجه شدند که نظام اسلامی سیاست های تقویت اقتصاد و معیشت مردم را درنظر دارد در برابر ملت و نظام ما کارشکنی کرد و ما الان در اوج درگیری با این ائتلاف نا میمون هستیم.

رضایی افزود: همانطور که فشارهای امریکا در جلوگیری از اقتدار دفاعی را در جنگ تحمیلی به پیروزی تبدیل کردیم. در آن دوران از یک‌طرف ایستادگی، صبر و تحمل را در پیش گرفتیم و از سوی دیگر خود را توانمند ساختیم و دشمنان خود را شکست دادیم و به قله های سر بلندی رسیدیم.

حتما بخوانید:  امام جمعه تبریز هستند، بدون محافظ در فرودگاه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: توانمندسازی بسیار مهم است رمز موفقیت در آن نبرد توجه به شایسته سالاری و اعتماد به مردم و به‌خصوص جوانان کشور و اهمیت دادن به روابط انسانی و انسان‌سازی بود که در دوران دفاع مقدس نیز برای ما، اقتدار را پدید آورد.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اشاره به پیروزی ملت ایران در همه کارزارهای دشمنان گفت: امروز هم باید به آینده امیدوار بود و باید به دولتمردان روحیه داد. باید مردم را توانمند کرد و با توکل به خدای متعال بزرگترین اقتصاد منطقه را ساخت.

بوشهر از دوبی و بسیاری از امیرنشین های اطراف شایسته تر برای پیشرفت است. هر استان ما می تواند برای سربلندی ایران اسلامی به اندازه یک کشور پیشرفت کند.

وی با اشاره به ضرورت های اصلاح برخی ساختارهای اقتصادی گفت: نظام مدیریتی و اعتماد به مردم را باید اصلاح کنیم و در چارچوب ایالت های اقتصادی به استاندارها اختیار بدهیم. باید به مردم نیز اختیار و توانایی داد که خودشان این تحریم ها را پشت سر بگذارند.

دولتمردان و نمایندگان مجلس و قضات و قوای سه گانه را باید توانمند کرد. روحیه برادری و همکاری را باید تقویت کرد.

رضایی افزود: بیاییم همین دستاوردهای انقلاب را در معیشت مردم و اقتصاد به وجود بیاوریم. یکبار دیگر هیمنه آمریکا را در اقتصاد خواهیم شکست و در آینده ریال ایران قوی ترین پول منطقه خواهد شد. ما می توانیم یک نهضت و جوشش دیگر را در ملت خودمان به وجود بیاوریم.

خوشبختانه در صف اول این جهاد مبارک، رهبر فرزانه ای داریم که می تواند این انقلاب نو را و تحول را به پیش ببرد. خدا به ما این فرصت را خواهد داد که دست به زانوی خود بگذاریم و خودرو و کشتی و قایق خودمان را بسازیم و امیدواریم ماه های آینده شاهد خیزش سپاه محمد رسول الله در کشور باشیم.

حتما بخوانید:  هانکه: نوشته‌های اصغر فرهادی در حد چخوف است

در آغاز این مراسم با شکوه، فرمانده سپاه استان بوشهر، مقدم فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت را به استان ولایتمدار بوشهر زادگاه ۲۲۰۰ شهید دفاع مقدس گرامی داشت. نماینده مقام معظم رهبری ضمن خوشامد گویی به میهمانان و بسیجیان از مقاومت تاریخی مردم بوشهر و آمادگی انها برای روبرو شدن با توطیه های دشمنان سخن گفتند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *