رفتار وحشیانه برای تصاحب درآمد کودک کار رفتار وحشیانه برای تصاحب درآمد کودک کار | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رفتار وحشیانه برای تصاحب درآمد کودک کار

رفتار وحشیانه برای تصاحب درآمد کودک کار

خبرگزاری فارس: مزاحمت شبانه اوباش برای تصاحب درآمد کودک کار در محدوده میدان انقلاب اصفهان، دختربچه اصفهانی را راهی بیمارستان سوانح سوختگی کرد.

به گفته شاهدان عینی، در محدوده میدان انقلاب، اوباش برای یک دختر بچه از کودکان کار مزاحمت ایجاد کرده و تلاش می‌کنند که پول‌های حاصل از فعالیت روزانه او را به سرقت ببرند که با مقاومت دختر بچه روبه رو می‌شوند، اوباش بر روی دختر بچه بنزین می‌ریزند و او را آتش می‌زنند، اما آتش به موقع خاموش می‌شود و سوختگی شدیدی رخ نمی‌دهد.

رفتار وحشیانه برای تصاحب درآمد کودک کار

مرضیه فرشاد، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اظهار بی‌اطلاعی از این حادثه اظهار داشت: اگر این اتفاق افتاده است، به خط اورژانس اجتماعی بهزیستی گزارش نشده است، در صورتی که آدرس و اطلاع از مکان حادثه داشته باشیم، اورژانس اجتماعی بهزیستی اصفهان این مسأله را پیگیری می‌کند.

پلیس با خاطیان آزار و اذیت کودکان کار برخورد می‌کند

جواد درستکار، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان با بیان این‌که حادثه زورگیری از کودک کار در اصفهان به پلیس گزارش نشده است، گفت: اگر چنین مواردی به پلیس اعلام گزارش شود، به عنوان جرم مشهود در مرجع قضایی پرونده تشکیل می‌شود و مرجع قضایی به عنوان مدعی‌العموم در این راستا اقدام می‌کند.

وی با بیان این‌که پلیس در صورت مشاهده آزار و اذیت کودکان کار ورود پیدا می‌کند و با خاطیان برخورد می‌کند، بیان کرد: اگر دستگاه دیگری مانند بهزیستی نیز در رابطه با کودکان کار شاکی شود، سیستم قضایی در این زمینه وارد عمل می‌شود و با افراد خاطی برخورد می‌کند.

سوختگی یک درصدی کودک کار اصفهان

حتما بخوانید:  بورس در آستانه فروپاشی قرار گرفت؟

اکبر مهاجر، مدیر روابط عمومی بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان در پاسخ به این سؤال که عنوان شده بود که بیمارستان از پذیرش این دختر بچه به دلیل این‌که کودک کار بوده، امتناع کرده است، گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد، چند نفر پرسنل ما و حتی پرسنل اورژانس در زمان مراجعه دختر بچه در آن‌جا بودند و می‌توانند شهادت دهند، این بیمارستان خصوصی نیست که منافع شخصی در میان باشد، این بیمارستان دولتی است و هزینه‌ای برای آن‌ها ندارد که بخواهند جلوگیری کنند و بر اساس قانون هر بیماری مراجعه می‌کند باید به او خدمات‌رسانی شود.

وی بیان کرد: ساعت ۱۲ شب شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه این دختر بچه به همراه یک نفر آقا به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) مراجعه کردند، درصد سوختگی دختر بچه یک درصد بود.

مهاجر با بیان این‌که بعد از مراجعه کار پانسمان مصدوم انجام شد، افزود: اگر همراه ایشان گفته بود این دختر بچه، کودک کار است و پولی ندارد، بیمارستان هیچ هزینه‌ای بابت پانسمان از آن‌ها نمی‌گرفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *