رهبری: این پیرمرد، از مذاکره با ایران، سود می‌برد رهبری: این پیرمرد، از مذاکره با ایران، سود می‌برد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رهبری: این پیرمرد، از مذاکره با ایران، سود می‌برد

رهبری: این پیرمرد، از مذاکره با ایران، سود می‌برد

خبرگزاری ایسنا: رهبر معظم انقلاب؛ صبح امروز در بخشی از سخنرانی‌شان به مناسبت عید قربان به مساله انرژی هسته‌ای و مذاکره با آمریکا اشاره فرمودند.

رهبری: این پیرمرد، از مذاکره با ایران سود می‌برد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب:

* آنان می‌گویند صنعت هسته‌ای را کاملاً کنار بگذارید، بازدارنده نظامی خود را به یک‌دهم برسانید و از اقتدار منطقه‌ای خود صرف‌نظر کنید. وقتی چنین شود او قانع نمی‌شود و در خواست جدیدی را مطرح می‌کند.

* برخی تحت تأثیر همین فشارها می‌گویند هسته‌ای به چه دردی می‌خورد؟ هسته‌ای نیاز فردای ماست. آن روز که ما احتیاج به برق هسته‌ای پیدا کردیم، در خانه چه کسی برویم؟ برویم از آمریکا و اروپا گدایی کنیم که برای ما برق هسته‌ای بیاورید؟ آنان که این کار را هم نمی‌کنند.

* اینکه می‌گویم با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم دلیلش این است که مذاکره یعنی این که همه قدرت منطقه‌ای، صنعت هسته‌ای و بازدارندگی نظامی را کنار بگذاریم که اگر کنار نگذاریم هم همین آش و همین کاسه است و تحریم‌ها وضع می‌شود. کدام انسان باشرف و معتقد به حفظ مصالح کشور حاضر است تحت این شرایط کنار بیاید؟

* البته این پیرمردی که در آمریکا بر سر کار است از این مذاکره سود خواهد برد یا برای خودش یا انتخابات می‌خواهد از این مذاکره استفاده کند.

* به وعده‌های این و آن هم نباید تکیه کرد. ما در سال ۹۷ که آمریکا از برجام خارج شد اروپایی‌ها گفتند که چند ماه صبر کنید و همینطور ما را عقب انداختند و اقتصاد ما را معطل کردند که اروپا کاری می‌کند یا نه. این برای اقتصاد کشور مضر است و نباید کشور را معطل کرد.

حتما بخوانید:  توئیت جالب رامین خطاب به بازیکن ملی‌پوش

* آنها یک بازیچه چرندی به اسم اینستکس را درآوردند که معنایش این است که پول کشور را تقدیم حضرات اروپایی کنیم و آنان هرچیزی که لازم دیدند برای کشور خریداری کنند که حتی همین کار را هم البته انجام ندادند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *