روحانی این‌بار از «شنبه» وعده کنترل کرونا را داد روحانی این‌بار از «شنبه» وعده کنترل کرونا را داد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی این‌بار از «شنبه» وعده کنترل کرونا را داد

روحانی این‌بار از «شنبه» وعده کنترل کرونا را داد

برترین‌ها: رئیس‌جمهور در ادامه وعده‌های خود برای مهار بحران کرونا در کشور گفت: از شنبه موج دوم مبارزه با کرونا در کشور آغاز می‌شود.

روحانی این‌بار از «شنبه» وعده کنترل کرونا را داد

روحانی در جلسه هیات دولت:

* (با تاکید بر اینکه از شنبه موج دوم مبارزه با کرونا در کشور آغاز می شود): این دوره نیازمند همکاری همه مردم است و سخت تر از دوره قبل است. در این مرحله سخت باید مرحله به مرحله جلو برویم.

* در مبارزه با کرونا بحث دولت نیست بلکه همه ملت است، امروز فاصله گذاری اجتماعی داریم و این درست است اما پیوندهای ملی ما باید از هر روز دیگر محکم‌تر شود.

* (با تاکید بر اینکه نباید این فاصله اجتماعی فاصله ملی برای ما درست کند): ما اتحاد ملی می خواهیم اما فاصله اجتماعی هم می‌خواهیم تا زمانی که از این مشکلات عبور کنیم، ما با کمک مردم و نیروهای مسلح برای مبارزه با کرونا و تامین زنندگی مردم وارد شدیم ما تلاشمان بر این بود که هم در مقابله با کرونا ایستادگی کنیم هم نیازمندهای ضروری زندگی تامین شود ما مرگ کرونایی را قبول نداریم باید این به حداقل ممکن برسد ما مرگ ناشی از گرسنگی را هم قبول نداریم.

* ما باید همه نیازمندی‌های ضروری مردم را تامین کنیم برای مقابله با کرونا جان نیاز به نان دارد نیاز به برق و گاز داریم ما همه نیازمندی‌ها را با هم در نظر می‌گیریم اما اولویت‌بندی وجود دارد گاهی ممکن است یکی فدای دیگری شود ولی ما همه تلاش خود را می‌کنیم ما با همه تلاش به مقابله با کرونا آمدیم.

* (با تاکید بر اینکه موج اول مقابله با کرونا تا جمعه ادامه می‌یابد): شنبه مرحله سخت‌تری شروع می‌شود اگر با این بیماری مسری به مردم بگوییم داخل خانه بمانند و کسی از خانه خارج نشود راحت‌ترین کار دولت است ولی امکان پذیر نیست. یکسری افراد برای تولید نیازمندی‌ها باید بیرون بروند.

حتما بخوانید:  انتقاد وزیر بهداشت از شیادی به نام طب اسلامی

* (با اشاره به اینکه یک عده از مردم حقوق ثابت دارند): این عده می‌گویند سرکار برویم یا نرویم حقوق را می‌گیریم. البته برخی کشورها مثلا اعلام کرده اند که حداقل ۲۰ درصد حقوق کارمندان را برای مبارزه با کرونا می دهند اما فعلا در دستور کار ما نیست تا حقوق کارمندان را قطع کنیم، همه به طور کامل حقوق خود را دریافت می کنند اما عده ای هستند که کارگر روزمزد هستند اگر یک روز کار نکنند دستمزدی ندارند و پول غذای شب ندارند ما باید برای اینها کاری کنیم.

* دولت ۳۰ بهمن متوجه ورود کرونا شد و وزیر بهداشت در جلسه همان روز دولت به ما اطلاع داد و به مردم گفته شد. هیچ چیزی را از مردم مخفی نکردیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *