روحانی: تضعیف‌کنندگانِ دولت، حامی آمریکا هستند روحانی: تضعیف‌کنندگانِ دولت، حامی آمریکا هستند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: تضعیف‌کنندگانِ دولت، حامی آمریکا هستند

روحانی: تضعیف‌کنندگانِ دولت، حامی آمریکا هستند

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهور با اشاره به این‌که دولت در میدان جنگ اقتصادی است و دونالد ترامپ هم مانند صدام است، اظهار کرد: در این شرایط کسی که دولت را تضعیف می‌کند و می‌گوید من ضد آمریکا هستم، دروغ شاخدار گفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت نیرو اظهار کرد: ما در میدان جنگ اقتصادی هستیم و اگر کسی دولت را تضعیف کند، چه بخواهد و چه نخواهد حامی و طرفدار آمریکاست. هر کسی دولت را تضعیف کند و بگوید من ضد آمریکا هستم، دروغ شاخدار گفته است.

روحانی: تضعیف‌کنندگانِ دولت، حامی آمریکا هستند

وی ادامه داد: هر کسی به بخش خصوصی، واردکنندگان و صادرکنندگان ضربه بزند از آمریکا حمایت کرده است؛ ما امروز برای توسعه کشور باید به هم کمک کنیم. امروز روز وحدت است و هر کسی وحدت و اتحاد را شکسته و اختلاف افکنی کند از آمریکا طرفداری کرده است.

رییس جمهور با بیان این‌که از سال ۱۳۹۷ جنگ اقتصادی به کشور تحمیل شده است، تصریح کرد: دونالد ترامپ مانند صدام بود صدام هشت سال جنگ به ما تحمیل کرد و سرنگون شد. دونالد ترامپ سه سال جنگ اقتصادی به ما تحمیل کرد و در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود نه فقط از حکومت بلکه از زندگی. او آدم بی‌آبرویی در تاریخ بود که جنایت و ظلم‌های زیادی کرد که یکی از ظلم‌های غیرقابل گذشتش شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس بود که هیچ‌گاه از یادمان نخواهد رفت. آنها بدانند این ترور برای همیشه داغی بر سینه ماست که انتقام آن را ملت‌های منطقه و ملت ایران در روزی از آنها می‌گیرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  «مینو خالقی» در وزارت کشور، پست گرفت

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *