روحانی: سخت‌ترین شرایط را روبروی خود می‌بینیم روحانی: سخت‌ترین شرایط را روبروی خود می‌بینیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: سخت‌ترین شرایط را روبروی خود می‌بینیم

روحانی: سخت‌ترین شرایط را روبروی خود می‌بینیم

خبرگزاری ایسنا: رییس دولت دوازدهم اعلام کرد که از آغاز دولت تا امروز ما سخت‌ترین شرایط را روبروی خود می‌بینیم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در نشستی خبری که با حضور مدیران ارشد رسانه ها برگزار شد با اشاره به گذشت ۷ سال از عمر دولت های یازدهم و دوازدهم اظهار کرد: کمتر از یکسال فرصت خدمت برای ما باقی مانده و امروز بسیار مهم است که ببینیم در طول ۷ سال قبل چه اقداماتی انجام شده است، دولت چه خدماتی را مطرح کرده و دستگاه اجرایی چه اقداماتی را انجام داده و چگونه باید این خدمات را به مردم ارائه کنیم.

روحانی: سخت‌ترین شرایط را روبروی خود می‌بینیم

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمت بدون مقایسه زمانی یا مقایسه با دولت های قبل برای مردم کمی سخت است، افزود: تبیین شرایطی که در آن قرار گرفتیم یکی از ضرورت ها است؛ از آغاز دولت تا امروز ما سخت‌ترین شرایط را روبروی خود می‌بینیم. ما اولین دولتی بعد از انقلاب هستیم که در شرایط تحریم کار خود را آغاز کردیم؛ شرایط اقتصادی و سیاسی برای همه روشن است و در طول این ۶ سال هم سال اول و دوم در شرایط تحریمی بودیم؛ سال ۹۳ تا اواخر ۹۴ سپس در سال ۹۷ در تحریمی بسیار شدید و بی سابقه بودیم از سال قبل هم با موضوع کرونا مواجه شدیم.

روحانی تاکید کرد: بنابراین این هم در رسانه‌های ما مهم است که انتظارات را چگونه مطرح کنیم. در این دوران سخت تحریم و کرونا یکی از مواردی که این بلیه برای ما داشت این بود که موجب وحدت و همدلی همه قوا و رسانه‌ها شد.

حتما بخوانید:  ماجراهای حامد و لیلا؛ خبر بارداری در دانشگاه!

وی گفت: در سال جهش تولید باید این شعار را محقق کنیم و آنچه که دشمن به دنبالش بود که اقتصاد برهم بریزد و به قول خودشان به سمت فروپاشی برویم اما با کمک مردم این اتفاق رخ نداد.

رییس جمهوری ادامه داد: ما در چهار ماهه اول تقریباً در تولید، صنعت و کشاورزی که البته کمی دچار مشکل شده، در همه بخش ها افزایش را مشاهده می‌کنیم و این خیلی مهم است آن هم در شرایطی که کاهش تولید به خاطر کرونا در دنیا تجربه شد اما ما افزایش تولید را داشتیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *