روحانی: می‌خواستند واکسن خارجی را روی مردم ما آزمایش کنند، نگذاشتیم روحانی: می‌خواستند واکسن خارجی را روی مردم ما آزمایش کنند، نگذاشتیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: می‌خواستند واکسن خارجی را روی مردم ما آزمایش کنند، نگذاشتیم

روحانی: می‌خواستند واکسن خارجی را روی مردم ما آزمایش کنند، نگذاشتیم

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهور گفت: واکسن‌هایی هم در اختیار ما بود که زودتر وارد کشور شود اما این واکسن‌ها برای آزمایش مردمی بود که وزارت بهداشت ما قبول نکرد و البته کشورهایی این موضوع را قبول کردند. پس مردم ما بدانند که آنان وسیله‌ای برای آزمایش واکسن نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به لزوم پایدارسازی شرایط فعلی و اقدامات پیشگیرانه برای وارد نشدن به موج چهارم همه‌گیری، اظهار کرد: در دوره‌همی‌ها، اجتماعات و ترددها و همچنین استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی باید پروتکل ها رعایت شود.

روحانی: می‌خواستند واکسن خارجی را روی مردم ما آزمایش کنند، نگذاشتیم

وی با اشاره به تشکیل اجتماعاتی در روزهای گذشته اظهار کرد: اگر که هر یک از حلقه‌های پروتکل‌های بهداشتی ضعیف شود، همه آثار و نتایج را از میان می‌برد. در روزهای اخیر تجمعاتی صورت گرفت که برخی نسبت به آن گلایه داشتند. به هرحال باید مراقبت کنیم که چنین مواردی پیش نیاید چرا که فقط استفاده از ماسک کافی نیست بلکه فاصله‌گذاری اجتماعی هم اهمیت دارد، اجتناب از دوره‌همی‌ها اهمیت دارد.

روحانی با بیان اینکه برخلاف همه محدودیت‌ها و مشکلات که بیش از ۴۰ روز درگیر نقل‌وانتقال پول برای خرید واکسن کرونا بودیم، گفت: ما برای تولید واکسن در داخل تلاش‌ها را ادامه می‌دهیم و برای خرید واکسن مطمئن هم دولت اقداماتی انجام داده است. البته این یکی از جنایت‌های آمریکا علیه ما بود که ما نتوانیم در خرید واکسن کواکس سهم باشیم. برای ساخت واکسن و خرید واکسن هر ارز و ریالی لازم باشد با همه مشکلات دولت آن را تهیه خواهد کرد. دولت در این زمینه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

حتما بخوانید:  کنایه تند یک روزنامه به روحانی بابت گرانی‌ها

رییس جمهور تاکید کرد: واکسن‌هایی هم در اختیار ما بود که زودتر وارد کشور شود اما این واکسن‌ها برای آزمایش مردمی بود که وزارت بهداشت ما قبول نکرد و البته کشورهایی این موضوع را قبول کردند. پس مردم ما بدانند که آنان وسیله‌ای برای آزمایش واکسن نیستند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *