رونالدو با «هت‌تریک» پاسخ منتقدانش را داد رونالدو با «هت‌تریک» پاسخ منتقدانش را داد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رونالدو با «هت‌تریک» پاسخ منتقدانش را داد

رونالدو با «هت‌تریک» پاسخ منتقدانش را داد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال یوونتوس در اولین بازی خود پس از حذف جنجالی‌اش از لیگ قهرمانان اروپا، موفق به کسب یک پیروزی خارج از خانه شد که در آن کریستیانو رونالدو سه گل به ثمر رساند.

رونالدو با «هت‌تریک» پاسخ منتقدانش را داد

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس میهمان کالیاری بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

یوونتوس که به خاطر حذف زودهنگامش توسط پورتو در هفته گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از سوی رسانه‌ها تحت فشار قرار داشت و در صدد اعاده حیثیت بود، خیلی زود دروازه حریفش را باز کرد. این گل در دقیقه ۱۰ توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. ستاره پرتغالی ۱۵ دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند. او در دقیقه ۳۲ سومین گل خود را هم به ثمر رساند و با این هت‌تریک به منتقدانی که او را مسبب حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان دانستند پاسخ داد.

رونالدو با «هت‌تریک» پاسخ منتقدانش را داد

رونالدو پس از به ثمر رساندن گل سوم خود، شادی گل معناداری هم انجام داد که مشخص بود مخاطب آن رسانه‌ها و افرادی بود که در چند روز اخیر او را زیر سؤال بردند. او پس از هت‌تریک به سمت یکی از دوربین‌های تلویزیونی رفت و انگشت خود را به سمت گوشش برد.

رونالدو با «هت‌تریک» پاسخ منتقدانش را داد

این دومین هت‌تریک رونالدو با پیراهن یوونتوس در سری A بود. هت‌تریک قبلی او در سری A نیز مقابل همین کالیاری در پیروزی ۴ بر صفر یوونتوس در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ رقم خورده بود. این پنجاه‌و‌هفتمین هت‌تریک دوران بازیگری رونالدو و مجموعاً سومین هت‌تریک او برای یوونتوس در تمامی رقابت‌ها (با احتساب هت‌تریکش برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپای فصل ۱۹-۲۰۱۸) است. ورزشگاه ساردینیا، تنها ورزشگاه در ایتالیا بود که رونالدو از زمان پیوستنش به یوونتوس در سال ۲۰۱۸ نتوانسته بود در آن گلزنی کند.

حتما بخوانید:  جهانگیری:آنها که به جیب خود فکر می‌کنند،خائن‌اند

رونالدو با «هت‌تریک» پاسخ منتقدانش را داد

در ادامه تیم کالیاری در دقیقه ۶۱ به وسیله ۶۱ یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد اما این گل برای فرار تیم منطقه ساردینیا از شکست خانگی کافی نبود.

با این نتیجه یوونتوس شانزدهمین بردش را در این فصل سری A کسب کرد و با ۵۵ امتیاز به رده سوم جدول جایگاه خود را در رده سوم جدول سری A مستحکم کرد. کالیاری هم با قبول پانزدهمین باختش در این فصل، ۲۲ امتیاز و لب مرز منطقه سقوط جدول در جایگاه هفدهم جدول باقی ماند.

هت‌تریک رونالدو مقابل کالیاری

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *