رونمایی از هادی و هدی، دو پستچی هوشمند ایران رونمایی از هادی و هدی، دو پستچی هوشمند ایران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رونمایی از هادی و هدی، دو پستچی هوشمند ایران

رونمایی از هادی و هدی، دو پستچی هوشمند ایران

ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح پست پهبادی را رونمایی کرد و با این اقدام هادی و هدی به عنوان نخستین پستچی های هوشمند پهبادی فعالیت خود را در جزیره کیش آغار کردند.

مجمد جواد آذری جهرمی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از این پهبادها اظهار داشت: هادی و هدی اولین پرنده های مجوز گرفته پست کشور بوده و پیشقراولان فعالیت ۳۰۰ پهباد در انتظار مجوز هستند.

رونمایی از هادی و هدی، دو پستچی هوشمند

وی اضافه کرد: پست پهبادی از طرح های ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دسترسی آسان افراد به خدمات پستی بر مبنای فناوری های نوین ارتباطی است.

آذری جهرمی یاد آور شد: گرفتن مجوز برای فعالیت این طرح ها ۲ سال طول کشیده و لازم است مجموعه قوانین در این زمینه تا حدودی تسهیل شود.

قرار بود در این آیین ۲ پهباد پستی از مقابل اداره پست مرکزی جزیره کیش به صورت پایلوت پاکت های نامه را به ۲ نقطه شامل معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و پردیس دانشگاه صنعتی شریف در کیش منتقل کنند به دلیل وزش باد شدید به زمان دیگری موکول شد.

آذری جهرمی برای بهره‌برداری از سه سامانه جدید هوشمند، رونمایی از ۴۰۰ دستگاه وانت مزدای جدید در چرخه پستی کشور و بهره‌برداری از مرکز مکانیزه استان اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس به کیش سفر کرده است.

همچنین وزیر ارتباطات تصویری از دو پهپاد پستی بومی در جزیره کیش را در توئیتر خود منتشر کرد.

رونمایی از هادی و هدی، دو پستچی هوشمند ایران

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  مطهری: باید از عربستان و کویت قدردانی شود

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *