زاکانی: الحمدالله آقای مطهری زیاد حرف می‌زند زاکانی: الحمدالله آقای مطهری زیاد حرف می‌زند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / زاکانی: الحمدالله آقای مطهری زیاد حرف می‌زند

زاکانی: الحمدالله آقای مطهری زیاد حرف می‌زند

خبرگزاری فارس: علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون ویژه برجام در مجلس نهم عصر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم ختم مادر حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در مسجد جامع امام صادق تهران در جمع خبرنگاران درباره اظهارات اخیر علی مطهری بیان داشت:‌ الحمدالله آقای مطهری فراوان صحبت می‌کند اما استناد به بنیان و مبنایی نمی‌کند.

علی مطهری گفته بود که شرایط امروز کشور نتیجه عملکرد کسانی است که با برجام مخالف بودند.

زاکانی درباره درخواست دونالد ترامپ برای مذاکره با ایران گفت: آمریکا هر موقع متحمل فشار و دریافت پاسخ محکمی می‌شود عقب‌نشینی می‌کند و به نظر می‌رسد که فهمیده‌اند مسیری که انتخاب کرده‌اند پاسخ محکم و آسیب‌زننده‌ای برای آنها ایجاد می‌کنند بنابراین عقب‌نشینی کردند اما باز قابل اعتماد نیستند.

وی در پاسخ به این پرسش که بستن تنگه هرمز و پاسخ سردار سلیمانی چه تأثیری بر عقب‌نشینی آمریکا داشته است، خاطرنشان کرد:

الان نیازی به بستن تنگه هرمز نیست چرا که در شرایطی که منطقه دارد بنا نیست که کسی تنگه هرمز را ببندد چون مقاومت در منطقه اساس نفتی که اینها می‌خواهند صادر کنند در صورت تحریم صادرات نفتی ما مورد دقت قرار می‌دهد بنابراین اینها خود می‌فهمند که هیچ کاری در مقابل مقاومت در منطقه نمی‌توانند انجام دهند.

رئیس کمیسیون ویژه برجام در پایان تأکید کرد: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که در مقابل مقاومت در منطقه هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند چرا که این اقدام در پاسخ به جنایتکاری آنها شکل گرفته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  جواد امام: نارضایتی‌ مردم از آبان ۹۸ بیشتر است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *