زور آرژانتین و مسی به ایسلند نرسید زور آرژانتین و مسی به ایسلند نرسید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / زور آرژانتین و مسی به ایسلند نرسید

زور آرژانتین و مسی به ایسلند نرسید

خبرگزاری تسنیم: دومین بازی روز سوم بیست‌ویکمین دوره جام جهانی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه «اسپارتاک» شهر مسکو پایتخت روسیه با قضاوت «شیمون مارچینیاک» از لهستان آغاز شد و در نهایت به تساوی یک بر یک آرژانتین و ایسلند که اولین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کرد، انجامید. برای آرژانتین سرخیو آگوئرو در دقیقه ۱۹ گلزنی کرد و تک گل ایسلند نیز توسط آلفرد فینبوگاسون در دقیقه ۲۳ به ثمر رسید تا وی زننده اولین گل تاریخ فوتبال کشورش در جام جهانی لقب بگیرد.

نیمه اول

آنچه از ایسلند در ذهن‌ها مانده تشویق زیبا و منحصربفرد هواداران این تیم اروپایی است اما در دیدار مقابل یکی از نامدارترین تیم‌های تاریخ فوتبال یعنی آرژانتین، پیش از اینکه دست‌های ایسلندی‌ها گرم تشویق شود، گل دقیقه ۱۹ آگوئرو حکم آب سردی را داشت که بر قسمت ایسلندی‌نشین ورزشگاه اسپارتاک پاشیده شد. این البته همه ماجرا نبود و از آنجا که فوتبال خود زندگی‌ست، تنها ۴ دقیقه بعد فینبوگاسون اولین گل ایسلند را در اولین بازی‌اش در جام جهانی به ثمر رساند تا سکوها بار دیگر عشق ورزیدن را از سر بگیرند؛ عاشقی با صدای دست‌ها به سبک سرسخت‌های ایسلندی.

بیست دقیقه پایانی نیمه نخست این دیدار بیشتر با مماشات دو تیم پیش رفت تا رسیدن به سوت پایان این نیمه با کمترین تلفات همراه باشد و دو رقیب رو در رو چشم به نیمه دوم مسابقه و تغییرات احتمالی خورخه سامپائولی (سرمربی آرژانتین) و هایمر هالگریمسون (سرمربی ایسلند) داشته باشند.

نیمه دوم

در نیمه دوم آرژانتین اگرچه برتر و هجومی‌تر آغاز کرد اما راه به جایی نبرد تا دقیقه ۶۴ که اعلام یک پنالتی مشکوک به سود آلبی‌سلسته، مسی را پشت توپ غنوده بر نقطه پنالتی محوطه جریمه ایسلند قرار داد. آقای ۱۰ با اعتماد به نفس همیشگی و با پای به توپ ضربه زد اما خب کجا؟ دقیقه جایی که هالدورسون ایستاده بود و موفق به دفع آن شد.

حتما بخوانید:  احتمال بازگشایی مساجد در رمضان قوت گرفت

در ادامه بر شدت حملات آرژانتین افزوده شد که این موضوع تمرکز بیشتر ایسلندی‌ها بر دفاع و تجمع‌شان در یک سوم دفاعی خودی را به همراه داشت. راه‌حل چه بود؟ خب بله، مثل همیشه چشم دوختن به حرکات انفرادی مسی که در دقیقه ۸۱ تا مرز فرو ریختن دوباره دروازه ایسلند هم پیش رفت. در نهایت هم حملات او و یارانش راه به جایی نبرد و ایسلند توانست یک امتیاز بسیار ارزشمند از حریف قدرتمندش بگیرد.

این دیدار اخطار و اخراج نداشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *